pierniczki Waldka

1. Data: 2002-12-10 05:37:18

Temat: pierniczki Waldka
Od: "galapaga" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Upieklam dzisiaj milion owych, i musialam bardzo gleboko pochowac zebyu
dotrwaly do swiat... :))))))
ale pewnie czeka mnie jeszcze jedna sesja mimo wszystko
PYCHOTA!
wielkie dzieki za przepis
Aga Galapaga

1. Data: 2002-12-10 09:49:48

Temat: Re: pierniczki Waldka
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik galapaga <g...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:at39bu$31d$...@f...acn.pl...
> [...]
> dotrwaly do swiat... :))))))
> ale pewnie czeka mnie jeszcze jedna sesja mimo wszystko

Witam!
Dobrzy grupowicze, podajcie ten przepis na te pierniczki, bo smaku
narobiliscie:-)))
to takie do wycinania z foremek na chinke i do zjedzenia oczywiscie?
Dzieki z gory, bede miala co z cora robic
Pozdrowka
Bea

1. Data: 2002-12-10 10:13:03

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to takie do wycinania z foremek na chinke i do zjedzenia oczywiscie?
> Dzieki z gory, bede miala co z cora robic

no to patrz m.in. mój list w wątku "Domek z piernika" z 27.11.2002 o
godzinie 10.26 czy coś tam około.

Waldek

1. Data: 2002-12-14 22:42:11

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcisne sie tu, ze swoimi pierniczkami, wlansie upeiklam cala mase, potem
bedzie polewanie ich biala czekolada (z nia sa nalepsze)
A jutro upieke nastepne, dzis ciasto ugniecione .. i polezy przez noc

A tak obok tematu, aczkolwiek wigilijno-swiatecznie

w duzym pokoju w wielkim naczyniu glinianym (10l) kisi sie zakwas na barszcz
czerwony .. ten zapaaaaach, az chce sie go zjesc od razu
jeszcze tylko 10 dni!!! niecale! :))))))

Bardzo swiateczna (pomimo nerwowki w pracy i tej zwiazanej z zaliczeniami)
Marta

1. Data: 2002-12-14 22:43:15

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje ze odpowiedz nie poszla 4 razy ... mialam jakies problemy z
wyslaniem ...

Marta

1. Data: 2002-12-16 08:24:28

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> napisała:
> Wcisne sie tu, ze swoimi pierniczkami, wlansie upeiklam cala mase, potem
> bedzie polewanie ich biala czekolada (z nia sa nalepsze)

Jak dokladnie polewasz pierniczki biala czekolada?
Rozpuszczasz ja z maslem, czy jakos inaczej?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-12-16 22:21:36

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> Jak dokladnie polewasz pierniczki biala czekolada?
> Rozpuszczasz ja z maslem, czy jakos inaczej?

To co powiem bedzie straszne.. ze takie wspaniale domowe pierniczki polewam
... gotowcem ... schwartau (czy jakti sie tam pisze)
robilam juz pare razy z polewom domowej roboty.. ale wiadomo ze jak ma sie
do polania ok 200 piernikow.. taka polewe trzeba podgrzewac jak zacznie sie
scinac .. a taka gotowa wystarczy w goracej wodzie trzymac (w opakowaniu) i
jest lejaca
a ze jest dobra .. to super te pierniki z nia smakuja
w tym roku robie z biala, i orzechowa
nie przepadam za lukrami wszelkiego rodzaju .. wiec polewanie takim
specyfikiem odpada
To tyle jesli chodzi o polewe ;))

Marta

1. Data: 2002-12-17 06:55:46

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co powiem bedzie straszne.. ze takie wspaniale domowe pierniczki polewam
> ... gotowcem ... schwartau (czy jakti sie tam pisze)

Dobrze wiedziec :) Skoro uwazasz, ze to jest dobre polaczenie, to czemu nie? ;-)

Pozdrawiam
Lilla

Forma do ciasta
chlebek bananowo-orzechowy
Jak bez maszynki pierogi z miesem zrobic?
slow food w Polsce?
swojska kiełbaska :)