pierogi ruskie

1. Data: 2004-10-28 16:02:39

Temat: pierogi ruskie
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co mozna uzyc do pierogow ruskich zamiast bialego sera??
by nie stracily swego jakze cudownego smaku?

natalia

1. Data: 2004-10-28 16:14:17

Temat: Re: pierogi ruskie
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:
> co mozna uzyc do pierogow ruskich zamiast bialego sera??
> by nie stracily swego jakze cudownego smaku?

Pewnie cottage chease (odcedzony) bylby niezly. A tak wogle, to
najlepiej sobie twarog samemu zrobic.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-29 06:43:09

Od: mrmat <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:
> co mozna uzyc do pierogow ruskich zamiast bialego sera??
> by nie stracily swego jakze cudownego smaku?
>
> natalia

ja tam robię wersję wegańską ruskich pierogów czyli z tofu reszta
rodziny do tej pory sie nie połapała, a z dostaniem tofu w Anglii nie
będzie żadnego problemu

1. Data: 2004-10-29 07:01:48

Od: "qd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co mozna uzyc do pierogow ruskich zamiast bialego sera??
> by nie stracily swego jakze cudownego smaku?
>
> natalia
>

> --
Tutaj, na kuchni ktos z zagranicznych podawal taki patent: serek homo
wymieszany z puree ziemniaczanym w proszku. reszta dodatkow normalnie.
A tak w ogole to czemu nie bialy ser? Moze bryndza by pasowala?
Qd

1. Data: 2004-10-29 08:35:26

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

qd wrote:

> Tutaj, na kuchni ktos z zagranicznych podawal taki patent: serek homo
> wymieszany z puree ziemniaczanym w proszku. reszta dodatkow normalnie.
> A tak w ogole to czemu nie bialy ser? Moze bryndza by pasowala?

Z fetą jadłam, dobre były ale feta to też bialy ser. Właściwie bryndza
chyba też? A najlepsze są z kozim serem. Jakiś biały wyadaje mi się
niezbędny.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-10-29 15:43:16

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tam robię wersję wegańską ruskich pierogów czyli z tofu reszta
> rodziny do tej pory sie nie połapała, a z dostaniem tofu w Anglii nie
> będzie żadnego problemu
> pozdrawiam

co to jest tofu?
:)
natalia

1. Data: 2004-10-29 15:43:58

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie cottage chease (odcedzony) bylby niezly. A tak wogle, to
> najlepiej sobie twarog samemu zrobic.

jak?
:)

Natalia

1. Data: 2004-10-29 15:44:59

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj, na kuchni ktos z zagranicznych podawal taki patent: serek homo
> wymieszany z puree ziemniaczanym w proszku. reszta dodatkow normalnie.
> A tak w ogole to czemu nie bialy ser? Moze bryndza by pasowala?

bo go w anglii kupic nie mozna
tym bardziej nie kupie bryndzy, jak sadze ;)

natalia

1. Data: 2004-10-29 15:46:05

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z fetą jadłam, dobre były ale feta to też bialy ser. Właściwie bryndza
> chyba też? A najlepsze są z kozim serem. Jakiś biały wyadaje mi się
> niezbędny.

hm, chyba sprobuje z feta ;)
dzieki wszystkim za rady

natalia

1. Data: 2004-10-29 15:57:48

Od: "mechata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> co to jest tofu?
to jest takie merde!
m.

serek topiony-co z niego zrobić?
sznycle z indyka
krakowska i plesn
ciasto daktylowe,moze i czekoladowe?
drożdżówka - potrzeba mi konstruktywnej krytyki...