serek topiony-co z niego zrobić?

1. Data: 2004-10-28 15:56:47

Temat: serek topiony-co z niego zrobić?
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dużo serków topionych, nie wiem do czego je wykorzystać, a wkrótce
stracą ważność. Co można zrobić z takiego serka?

Gosia

1. Data: 2004-10-28 15:59:45

Temat: Re: serek topiony-co z niego zrobić?
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gsk" <c...@w...pl> wrote in message
> Mam dużo serków topionych, nie wiem do czego je wykorzystać, a wkrótce
> stracą ważność. Co można zrobić z takiego serka?

- zupe
- sosy wszelakie

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-10-28 16:00:07

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam dużo serków topionych, nie wiem do czego je wykorzystać, a wkrótce
> stracą ważność. Co można zrobić z takiego serka?

wkroić oliwki, rozgrzać z odrobiną śmietany, rzucić na makaron.
Gdzieś po archiwum pęta się pewnie zupa z serków topionych. Generalnie można
nimi zagęśzczać też inne zupy lub sosy ;)

Margola Głodna Jak Wilk

1. Data: 2004-10-28 16:41:41

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Krokiety

Aska - stala czytelniczka:))

1. Data: 2004-10-28 17:40:25

Od: "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam dużo serków topionych, nie wiem do czego je wykorzystać, a wkrótce
> stracą ważność. Co można zrobić z takiego serka?

Ja dziś zrobiłam zupę krem z serków topionych z dodatkiem groszku
ptysiowego. Pycha!!

1. Data: 2004-10-28 18:07:23

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
Mam dużo serków topionych, nie wiem do czego je wykorzystać, a wkrótce
stracą ważność. Co można zrobić z takiego serka?

===========
Też stawiam na zupę jak przedpiśccy, jajecznica z dodatkiem serka jest
również niezła.

Asieńka P.

1. Data: 2004-10-28 18:51:56

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dużo serków topionych, nie wiem do czego je wykorzystać, a wkrótce
> stracą ważność. Co można zrobić z takiego serka?

wysmarowac rozbite piersi drobiowe serkiem ,zwinąc w roladki spiąc
wykałaczka ew. nitka i podsmazyc.
p.

1. Data: 2004-10-28 18:52:17

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dziś zrobiłam zupę krem z serków topionych z dodatkiem groszku
> ptysiowego. Pycha!!

poprosze przepis :)
thx
p.

1. Data: 2004-10-28 19:03:32

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 28 octobre 2004 ŕ 20:07:23, vous écriviez :

> [...]

> ===========
> Też stawiam na zupę jak przedpiśccy, jajecznica z dodatkiem serka jest

Mnie nie przebijesz, ja ostanio super pizze zrobilam dodajac serki na
pizze (dla znawcow : "kiri a la creme" a na to jeszcze plastry emmentala)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-10-28 19:25:48

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam dużo serków topionych, nie wiem do czego je wykorzystać, a wkrótce
> stracą ważność. Co można zrobić z takiego serka?
>
> Gosia
Gdzies przepis widzialem na fondue
juras

sznycle z indyka
krakowska i plesn
ciasto daktylowe,moze i czekoladowe?
drożdżówka - potrzeba mi konstruktywnej krytyki...
pierogi ruskie