pierś kurczaka poraz setny, ale proszę o pomoc

21. Data: 2006-05-25 07:33:42

Temat: Re: pierś kurczaka poraz setny, ale proszę o pomoc
Od: "Mizar" <m...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@W...interia.pl> napisał w wiadomości
news:e52a8l$eda$1@news.dialog.net.pl...

> Ale to sos (tzn. robimy to na patelni z kurczaczkiem),
> czy taki dip na zimno jest?
>

> --
> Freedom is not free

Piersi powinny być pokrojone na mniejsze kawałki i na końcu zarabiany
wszysko śmietanką

22. Data: 2006-06-15 11:57:56

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości
> mogą być. Albo orzeszki cashew. Tylko nie wiem po co mąka, ja nigdy mąki
> nie daję, tylko przyprawiam curry (gotowym, albo piechty: kurkuma,
> kumin, kozieradka, pieprz, papryka), sól i smażę. Zamiast brzoskwiń
> morele (świeże, suszone lub z kompotu). Do zagęszczenia sosu nie używam
> mąki tylko banana.

Napisz cos więcej o tym bananie? Bo za mną dziś rano chodził podobny pomysł
i może pożałuje, że nie skorzystałam :)

Margola

sałatka z fetą i mandarynkami?
najlepsze salami
Sos do pieczonych kotletów mielonych
vinegret - nie zepsuje się?
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!