Re: pieta

1. Data: 2002-07-31 19:48:31

Temat: Re: pieta
Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "living_english_structure"
<l...@o...pl> napisał w wiadomości
...@m...domek.net...

> Trudno zgadywać ale...
> najczęściej jest to...
> 1) uraz
> 2) entezopatia ścięgna Achillesa
> 3) ostroga piętowa

Mam pytanie - jesli moj dziadek mial ostrogi pietowe i moj ojciec ma teraz
ostroge -
to jakie jest prawdopodobienstwo, ze i mnie to spotka?
W jakim wieku powinnam zaczac interesowac sie blizej pietami by w razie
czego
zaczac "leczenie" w jak najwczesniejszym stadium rozwoju choroby?

Pozdrawiam Przemara

2. Data: 2002-08-01 17:47:31

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Jul 2002 21:48:31 +0200, Inka <i...@i...pl> wrote:
> [...]
> czego
> zaczac "leczenie" w jak najwczesniejszym stadium rozwoju choroby?
Przypuszczam że prowdopodobieństwo jest większe niż statystyczne.
Choroba zwyrodnieniowa (osteoarthrosis) częściej występuje rodzinnie
i częściej u kobiet niż mężczyzn.
Rodzaj obuwia i mikrourazy mogą przyspieszyć ten proces.
AFAIK nie można skutecznie zapobiegać. Leczyć wcześnie i za pomocą
fizykoterapii.
O ile to możliwe unikać sterydowych blokad.

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

etiaxil
tuszowanie blizn
rwa kulszowa - dobry specjalista na śląsku- poszukiwany
Postępujący zanik mięśni, genetyka
Roacutane