piętnuję

1. Data: 2003-05-06 20:36:21

Temat: piętnuję
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

No więc piętnuję nieuczciwych producentów za oszukiwanie nas,
ogrodników. Kupiliśmy dzisiaj dwa fantastyczne derenie: C. kousa
'Milky Way' i C. florida 'Cheroke Brave' -- po wyjęciu z doniczek
okazało się, że zostały brutalnie wykopane z gruntu i
,,zadoniczkowane''... Szlag mnie trafił, ale cóż --- po konsultacjach
z moim guru trafiły do ziemi, przycięte mam nadzieję
wystarczająco. Ale musze przyznać, że przy przycinaniu serce mi się
krajało... C. kousa ma jeszcze jakieś szansę (dopatrzyłem się u niego
świeżych korzeni), ale C. florida?

Kuźwa, jaki ja zły jestem na siebie...

Na pocieszenie niejako mogę dodać, że dwa nowe klony były już w
porzadku...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Czy zwał się John, Henry czy Eryk
dokonał od obu Ameryk

2. Data: 2003-05-07 06:00:03

Temat: Re: piętnuj
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message
> [...]
> 'Milky Way' i C. florida 'Cheroke Brave' -- po wyjęciu z doniczek
> okazało się, że zostały brutalnie wykopane z gruntu i

Po 6 latach oczekiwania zakwitł lilak 'Generł Pershing'. Teoretycznie kwiaty
powinny być ciemne, jakieś tam purpuowe. Okazały się wypełzłe lilakowe i od
wczoraj miota mną złość. Największa oczywiście o to, że trza będzie
paskudztwo wykopywać, a to niełatwe. Całe szczęście, że obok dereń
posadziłam, będzie miał gdzie się rozrastać:-))))

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-05-07 06:30:16

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b9a7ug$buh$1@atlantis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> lilak 'Generł Pershing'. Teoretycznie
> kwiaty powinny być ciemne, jakieś tam purpuowe. Okazały się
> wypełzłe lilakowe i od wczoraj miota mną złość.

Hejka. Mamy podobne odczucia, jak obserwujemy nasze kwitnące tulipany,
których cebulki zakupiliśmy jesienią, jako oryginalne holenderskie,
zapakowane w torebki z kolorowymi etykietami. :-(
Pozdrawiam nadal słonecznie Ja...cki

PS. Basiu, czy to Ty chciałaś srebrnego piołuna?

4. Data: 2003-05-07 07:04:33

Temat: Odp: piętnuj
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9a96a$noe$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> których cebulki zakupiliśmy jesienią, jako oryginalne holenderskie,
> zapakowane w torebki z kolorowymi etykietami. :-(

Moje odzczucia sa identyczne jak patrzę na moje goździki

--
Pozdrawiam, Kaśka

5. Data: 2003-05-07 08:43:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zapakowane w torebki z kolorowymi etykietami. :-(

> PS. Basiu, czy to Ty chciałaś srebrnego piołuna?

Nie, miałam kiedyś, wygnił
ą:-

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-05-07 10:46:55

Temat: Re: piętnuję
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

cze
takie tam pietnowanie
jak pietnujecie to musicie nazyw firm podac
pzdr
darek

7. Data: 2003-05-07 10:55:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Nie, miałam kiedyś, wygnił
> ą:-
:)
to Krysia od cotow
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. czy bylica piolun to ten piolun srebrzysty
pytam na wszelki wypadek
bo wyslalem jej siewki tej bylicy
ktorej pelno po miedzach i innych tego typu miejscach
:)

8. Data: 2003-05-07 11:29:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "huck" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> cze
> takie tam pietnowanie
> jak pietnujecie to musicie nazyw firm podac

Sklep w Gliwicach na Dworcowej, bywasz?

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2003-05-07 11:37:42

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> świeżych korzeni), ale C. florida?
>
> Kuźwa, jaki ja zły jestem na siebie...
>
> Na pocieszenie niejako mogę dodać, że dwa nowe klony były już w

A po wiele byly? Mnie nagla krew zalewa, jak musze tu cos kupic. Jutro
zapytam po ile tu chodza kornusy oficjalne. Jak chcesz to latem mozemy temu
producentu morde obic. I czemu jestes zly na siebie? Mojej Ucie do gustu
przypadles, wiec zly byc nie mozesz. Myslisz, ze jestes pierwszy, ktory dal
sie zrobic w konia?

Irek kochany

10. Data: 2003-05-07 12:09:33

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:b9aqq4$jvj$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik "huck" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Sklep w Gliwicach na Dworcowej, bywasz?
uff.. to nie u mnie
nie bywam :)
pzdr
darek

skoszona trawa
Areator a wertykulator
siatka do roslin pnacych
Gdzie w okolicach wraszawy mozna kupic winorosl 'Cascade'
wrzosy - odszczekuj