pigulki a alkohol

1. Data: 2002-08-05 20:03:07

Temat: Re: pigulki a alkohol
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
wiadomości news:aip8th$u35$1@absinth.dialog.net.pl...
| wiem nie ma żadnego wpływu.

No nie zgodzę się
1 prozaiczna rzecz -zwymiotowanie tabletki
2 alkohol może działać przeczyszaczająco
3 może powodować zmiany flory bakteryjnej jelit - co może w efekcie
upośledzic wchłanianie i działanie niektórych pigólek

w/w efekty mogą wyniknąć ze spożycia raczej większej ilośći alkoholu , ale
mimo wszystko raczej mogą, nie jestem ekspertem dobrze by było żeby się
Waldim wypowiedział

pozdrawiam serdecznie Tichy

2. Data: 2002-08-06 19:21:14

Temat: pigulki a alkohol
Od: "moonsurfer" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak spozywanie alkoholu wplywa na skutecznosc pigulek antykoncepcyjnych?
(przypuszczam, ze moze obnizac skutecznosc)
I czy jesli np. pigulke zazywa sie o 14, a o 18 idzie sie na imprezke, to
czy skutecznosc pigulki jest zachowana?

I jeszcze jedno - z czego wynika brak stuprocentowej ochrony pigulek przed
ciaza? Czy chodzi tu o niedoskonalosc metody, czy raczej np bledy kobiety w
regularnosci brania (zapomnienie tabletki), czy z jakichs innych powodow.

Z gory dzieki za odpowiedz.

Moonsurfer

3. Data: 2002-08-06 19:48:50

Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynika z błędu kobiety. Ale firmy farmaceutyczne tak się zabespieczają(one
też:-)) bo gdybay napisały że skuteczność jest 100 procentowa a jakaś
kobieta zaszłaby w ciążę to płaciliby ogromne odszkodowania. Bo jak
udowodnić że zapomniała wziąć pigułki? A jeżeli chodzi o alkohol to o ile
wiem nie ma żadnego wpływu. Ginekolodzy o tym nie mówią a co ważniejsze na
ulotkach tego nie ma a gdyby było jakieś ryzyko to na pewno by napisali.

4. Data: 2002-08-06 21:17:29

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> regularnosci brania (zapomnienie tabletki), czy z jakichs innych powodow.

ja uwazam, ze jesli alkohol nie powoduje wymiotow to nie ma wplywu na
antykoncepcje "tabletkowa"...
ale sa kiedys chyba Dradam czy Pkasz dowodzili calkiem sensownie ze moze byc
inaczej...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Leczenie miażdżycy
Czy potrzebne jest skierowanie do dermatologa
Co to jest ...???
Unidox Solutab i stan podgoraczkowy?
Czy jest jakis lek...