pigułki a zmiana czasu

1. Data: 2005-03-27 07:40:34

Temat: pigułki a zmiana czasu
Od: "Kaśka" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam pytanie do dziewczyn:) Jak bierzecie pigułki antykoncepcyjne
po zmianie czasu? wg nowej czy starej godziny? Chodzi mi przede wszystkim o
harmonet , poniewaz ze wzgledu na bardzo mala ilosc hormonow nie zaleca sie
brania z jakimkolwiek opoznieniem.Bede wdzieczna za wszytskie podpowiedzi:)
Wesolych Swiat:) to tak na marginesie:)

2. Data: 2005-03-27 07:48:21

Temat: Re: pigułki a zmiana czasu
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brania z jakimkolwiek opoznieniem.Bede wdzieczna za wszytskie podpowiedzi:)

o tej samej godzinie co zawsze, przy harmonecie dopuszczalny poślizg wynosi do
12 h , tak wiec godzina nie robi róznicy

Wesołych Swiat

Aska

3. Data: 2005-03-29 16:54:18

Od: "E46" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> o tej samej godzinie co zawsze, przy harmonecie dopuszczalny poślizg
wynosi do
> 12 h , tak wiec godzina nie robi róznicy

Bylo napisac "lepiej nie ryzykowac" :D

4. Data: 2005-03-29 18:26:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

E46 <e...@o...pl> napisał(a):

> Bylo napisac "lepiej nie ryzykowac" :D

Było napisać: Read The F...iendly Ulotka, gdzie jest napisane, że różnica do
12h jest bez znaczenia.

JoP

puchnace nogi
Łódź czy Wawa??