pigułki antykoncepcyjne a recepta

1. Data: 2005-05-25 06:07:57

Temat: pigułki antykoncepcyjne a recepta
Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy konieczne jest aby ginekolog wystawił receptę na pigułki
antykoncepcyjne, które się bierze czy może być to lekarz pierwszego kontaktu
?

Pozdrawiam
Akna

2. Data: 2005-05-25 07:14:58

Temat: Re: pigułki antykoncepcyjne a recepta
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna 'Akna' Strzyżewska <akna[nospam]@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> Czy konieczne jest aby ginekolog wystawił receptę na pigułki
> antykoncepcyjne, które się bierze czy może być to lekarz pierwszego

Może być dowolny lekarz.

JoP

3. Data: 2005-05-25 07:22:44

Od: "Ola" <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna od rodzinnego
pozdrawiam,
Ola

4. Data: 2005-05-25 07:27:44

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 25 May 2005 08:07:57 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Anna 'Akna'
Strzyżewska, a następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czy konieczne jest aby ginekolog wystawił receptę na pigułki
> antykoncepcyjne, które się bierze czy może być to lekarz pierwszego kontaktu
> ?

Moze zwykly lekarz :)
Chyba ze cos sie zmienilo w tym ostatnio - ale raczej nie :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

5. Data: 2005-05-25 07:31:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana <p...@w...pl> napisał(a):

> rodzinny ma jakis ograniczona mozliwosc wystawienia recepty jesli chodzi
> o ilosc ,najczesniej moze na jedno opakowanie.

Weź nie żartuj - parę razy dostawałam receptę na 6 miesięcy zarówno od
lekarza rodzinnego, jak i od kumpla lekarza specjalności zupełnie
nieginekologicznej.

JoP

6. Data: 2005-05-25 07:32:52

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

rodzinny ma jakis ograniczona mozliwosc wystawienia recepty jesli chodzi
o ilosc ,najczesniej moze na jedno opakowanie.
p.

7. Data: 2005-05-25 07:44:45

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> rodzinny ma jakis ograniczona mozliwosc wystawienia recepty jesli chodzi o
> ilosc ,najczesniej moze na jedno opakowanie.

Lepszy rydz niż nic ;-)
Dziękuję bardzo za przydatną informację.

Pozdrawiam
Akna

8. Data: 2005-05-25 08:28:38

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Weź nie żartuj - parę razy dostawałam receptę na 6 miesięcy zarówno od
> lekarza rodzinnego, jak i od kumpla lekarza specjalności zupełnie
> nieginekologicznej.

powaga? a ja kurcze lata;am jak głupia na drugi koniec miasta do gina po
recepte na 2 opakowania grrr.
p.

9. Data: 2005-05-25 08:49:16

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powaga? a ja kurcze lata;am jak głupia na drugi koniec miasta do gina po
> recepte na 2 opakowania grrr.

Sprawdzone, potwierdzone :-) bez zająknięcia wypisana recepta. Uffff

Akna

10. Data: 2005-05-25 13:52:38

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rodzinny ma jakis ograniczona mozliwosc wystawienia recepty jesli chodzi
> o ilosc ,najczesniej moze na jedno opakowanie.

nie- nie ma takiego ograniczenia. moze tyle, co ginekolog. czyli
refundowanych pigułek na 90dni a nierefundowanych na 6 miesięcy.

EKG - wynik
Kolana
guz na głowie
(HIV) jak wyglada grzyb w jamie ustnej ??
Koronografia w Czestochowie.