pigulki antykoncepcyjne przerwa?

1. Data: 2003-01-30 19:25:39

Temat: pigulki antykoncepcyjne przerwa?
Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja dziewczyna od 7 miesiecy bierze cilest, ona jest przekonana ze powinna
zrobic teraz na 3 miesiace przerwe w braniu pigulek. Czy jest cos takiego
jak przerwa w braniu pigulek ile powinna trwac?
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
K.

2. Data: 2003-01-30 19:43:11

Temat: Re: pigulki antykoncepcyjne przerwa?
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KUBA" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zrobic teraz na 3 miesiace przerwe w braniu pigulek. Czy jest cos takiego
> jak przerwa w braniu pigulek ile powinna trwac?

7 miesięcy bierze - moze jeszcze trochę pobrać, do 1,5 roku można brać
przerwa powinna być na bank już po 3 latach
wg jednych ginekologów przerwa powinna trwać 3 miesiące, wg innych co
najmniej 6 miesięcy

pozdr.
Paulina

3. Data: 2003-01-30 19:52:28

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wg jednych ginekologów przerwa powinna trwać 3 miesiące, wg innych co
> najmniej 6 miesięcy
A wg. innych ginekologów nie ma najmniejszej potrzeby robić, innych niż
7-dniowe, przerw o ile pigułki są dobrze tolerowane.

4. Data: 2003-01-31 04:46:33

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Jan 2003 20:25:39 +0100, "KUBA" <g...@w...pl> wrote:

>Moja dziewczyna od 7 miesiecy bierze cilest, ona jest przekonana ze powinna
>zrobic teraz na 3 miesiace przerwe w braniu pigulek. Czy jest cos takiego
>jak przerwa w braniu pigulek ile powinna trwac?

Wytlumaczenie Twojej dziewczyny brzmi calkiem przekonywujaco.
Najprawdopodobniej ma ona juz dosc tego amorowania z Toba i
postanowila sobie wziasc od tego "urlop".

Najlatwiej to jest osiagnac tlumaczac partnerowi , ze moze zostac
"Tatusiem".

Innego wytlumaczenia nie widze. Pozdrawiam

dradam

PS. No chyba, ze ma ona juz dosc cilestu i postanowila sobie poszukac
lepszej pigulki.

5. Data: 2003-01-31 10:13:33

Od: "hmmm" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> dradam
>
> PS. No chyba, ze ma ona juz dosc cilestu i postanowila sobie poszukac

rzeczywiscie mozna miec go dosc. stany lekowe, gwaltowne przybranie na
wadze, bóle glowy, skoki cisnienia... nabawilam sie tego wszystkiego przez 3
lata brania cilestu.

jest jeszcze szkola nie robienia przerw w ogóle - co prowadzi do czasowego
zaniku menstruacji, bo jest ona podobno szkodliwa (powoduje anemie i
problemy z jajnikami).

6. Data: 2003-01-31 10:36:04

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Jan 2003 11:13:33 +0100, "hmmm" <d...@o...pl> wrote:

>jest jeszcze szkola nie robienia przerw w ogóle - co prowadzi do czasowego
>zaniku menstruacji, bo jest ona podobno szkodliwa (powoduje anemie i
>problemy z jajnikami).

Jakos tego nie obserwuje u moich pacjentek. A niektore biora pigulki
po 10 - 20 lat.

Zanik miesiaczki jest natomiast dosc czesty u pacjentek na
DEPO-PROVERA. Po roku lub dwu brania zastrzykow.

Najprosciej byloby odpowiedziec na pytanie , to orginalne (na temat
"przerw") , siegajac do zalecen producenta w formie "product
monograph". Czyli nie tej karteczki wkladanej do opakowania, ale tych
40 stron informacji o leku, ktory powinien dostac lekarz (rodzinny lub
ginekolog) w okresie wprowadzenia leku na rynek.

Czy tak sie praktykuje w Polsce ?

Pozdrawiam

dradam

7. Data: 2003-01-31 19:34:34

Od: "m&m's" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KUBA" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> ona jest przekonana ze powinna
> zrobic teraz na 3 miesiace przerwe w braniu pigulek. Czy jest cos takiego
> jak przerwa w braniu pigulek ile powinna trwac?
witaj
co prawda nie biore cilestu, ale logest i robie przerwy raz na rok przez
jeden miesiac.moj lekarz twierdzi ze to wystarcza.
zupelnie nie rozumiem dlaczego az 3 miesiace, moze sa jakies inne przyczyny,
tzn. zle samopoczucie czy inne uboczne objawy o ktorych dziewczyna ci nie
mowi i dlatego tak to tlumaczy

kasia

8. Data: 2003-01-31 21:43:44

Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzn. zle samopoczucie czy inne uboczne objawy o ktorych dziewczyna ci nie
> mowi i dlatego tak to tlumaczy
witam ponownie
ona po nich czuje sie bardzo dobrze, fakt ze poped jest mniejszy, ale chodzi
o slepe wierzenie lekarzowi, lekarz powiedzial i tak ma byc, po waszych
opiniach zmienila zdanie, nie jest tak ze napisalem to w ukryciu przed nia i
ze to jest moj jakis skryty problem, chodzi oto ze martwie sie zeby jej nie
zaszkodzilo, a ona sie martwi ze nie bedzie brala i ze znowu zacznie sie
nieunormowany czas okresu no i takie tam.
wiec pytanie pomocnicze, inne pigulki ktore nie "tamuja" popedu
sexualnego;)(moje pytanie)
Pozdrawiam
KUBA

9. Data: 2003-02-01 11:34:06

Od: "m&m's" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KUBA" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> wiec pytanie pomocnicze, inne pigulki ktore nie "tamuja" popedu
> sexualnego;)(moje pytanie)

powiem ci szczerze ze nie zauwazylam ogromnego spadku popedu, no moze
troszke....ale narazie nie stanowi to dla mnie ani mojego chlopaka problemu.
Pozdrawiam
kasia

zimne stopy i dłonie
Kto posłuży dobrą radą?
pomocy
slaby organizm
Medycyna tropikalna - pasozyt afrykanski - behalcioza