pigulki i przerwa

1. Data: 2003-03-05 10:42:10

Temat: pigulki i przerwa
Od: "GoGo" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam
Moja dziewczyna po rocznym braniu cilestu zrobila sobie przerwe miesieczna.
Gdy brala okres byl regularny co do prawie godziny, teraz okres spoznia sie
4 dni czy to normalna reakcja po zaprzestaniu brania pigulek?
GoGo

2. Data: 2003-03-05 11:34:08

Temat: Re: pigulki i przerwa
Od: "Deidre" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GoGo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie
> 4 dni czy to normalna reakcja po zaprzestaniu brania pigulek?

w pierwszym miesiacu po zaprzestaniu zazywania tabletek kobieta jest
bardziej plodna niz zwykle... ale to czy macie sie tym matwic (albo cieszyc)
to juz wy wiecie najlepiej...
radze udac sie do lekarza i przedstawic sytuacje...

pytanie rowniez takie: jakie cykle miala twoja dziewczyna przez zazywaniem
tabletek? bo mogla miec np 32-dniowe (przy tabletkach sa 28-dniowe) wiec
moze organizm po prostu 'wraca do normy'

Dei

3. Data: 2003-03-05 13:54:44

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

taka sytuacja jest bardzo normalna. nie mówię jednak, że przyczyną braku
okresu nie może być ciąża, bo może.

jednak nie to mnie niepokoi. przerwa powinna trwać conajmniej 3 miesiące!!!
ja popełniłam ten błąd i zrobiłam miesięczną i to zupełnie rozwaliło mój
system hormonalny...

jest szkoła, żeby przerw nie robić w ogóle... nawet tych 7dniowych...

ale to już wasza decyzja.

a jeśli martwicie się o opóźnienie okresu zróbcie sobie test ciążowy.

pozdrawiam,
Iza

4. Data: 2003-03-05 18:47:57

Od: "Kwiatuszek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> ale to już wasza decyzja.
>
> a jeśli martwicie się o opóźnienie okresu zróbcie sobie test ciążowy.

a mnie ginekolog po 12 misiacach brania cilestu mowil o miesiecznej przewie
i badz tu madra:(

5. Data: 2003-03-05 19:26:53

Od: "GoGo" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jednak nie to mnie niepokoi. przerwa powinna trwać conajmniej 3
miesiące!!!
> ja popełniłam ten błąd i zrobiłam miesięczną i to zupełnie rozwaliło mój
> system hormonalny...
ona pewien cykl przerwala sama w polowie cyklu, ale pozniej okres sie
pojawil po 2 dniach i zaczela znowu brac pigulki, moze to cos rozregulowalo?

6. Data: 2003-03-06 00:00:47

Od: "Deidre" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tak!!! i to bardzo sie rozregulowalo!!!

radze odwiedzic szybko ginekologa... a swoja droga dlaczego jeszcze towja
dziewczyna u niego nie byla gdy przerwala zazywanie tabletek w polowie
cyklu??
rozumiem... mozna zapomniec zazyc... ale zeby przerwac... nie powinno sie
tak robic...
--
Deidre

7. Data: 2003-03-06 09:03:20

Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cyklu??
> rozumiem... mozna zapomniec zazyc... ale zeby przerwac... nie powinno sie
byla, pozniej zaczela brac znowu pigulki i wydawalo sie ze wszystko jest ok,
ja niestety nie jestem na tyle wyuczony zeby sie na tym znac. Ona twierdzi
ze ma dobrego ginekologa, albo bardziej mi to wyglada na weterynarza, ale
przemowic kobiecie...ahh

Macmiror, gynalgin i zapelenie/grzybica? pochwy + nadżerka Prośba o pomoc
Migdałki
proszę o poradę
regeneracja krwi?
czy ktos mial bronchoskopie?