pikantne skrzydelka

1. Data: 2006-08-08 12:03:06

Temat: pikantne skrzydelka
Od: adam158 <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy ktos z szacownych tutaj smakoszy posiada wiedze jak sporzadzic
skrzydelka lub tez kawalki kurczaka typu KFC
chodzi konkretnie mi o panierke ewentualnie wczesniejsze
ich macerowanie
mile widziany przepis prosto rodem z KFC
z góry dzieki
adam

2. Data: 2006-08-08 12:58:39

Temat: Re: pikantne skrzydelka
Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

adam158 wrote:
> [...]
> chodzi konkretnie mi o panierke ewentualnie wczesniejsze
> ich macerowanie
> mile widziany przepis prosto rodem z KFC

ROTFL
ANIA
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl **************** http://skocz.pl/bmhh *****

3. Data: 2006-08-08 13:55:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"adam158" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
> chodzi konkretnie mi o panierke ewentualnie wczesniejsze
> ich macerowanie
> mile widziany przepis prosto rodem z KFC

Musisz mieć Tabasco.

4. Data: 2006-08-08 15:44:48

Od: adam158 <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "adam158" <a...@o...pl> wrote in message

> Musisz mieć Tabasco.
> to juz mam co dalej
moze jakieś konkrety ?
adam

5. Data: 2006-08-08 15:54:50

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

adam158 wrote:

> mile widziany przepis prosto rodem z KFC
> z góry dzieki
> adam

Zapytaj w google.
http://www.google.com/search?hl=en&q=przepis+kurczak
+z+KFC&btnG=Google+Search

Tutaj glownie rozmawiamy o jedzeniu, a nie o chemii, stad te reakcje.
MB

6. Data: 2006-08-08 20:09:19

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

adam158 napisał(a):
> [...]
> chodzi konkretnie mi o panierke ewentualnie wczesniejsze
> ich macerowanie
> mile widziany przepis prosto rodem z KFC

Panierka na te kurczali to wg mojej wiedzy, kurczaki swieze obtoczone
platkami kukurydzianymi i smazone w glebokim tluszczu.
Masz pikatne i lagodne. Te pikantne to z przyprawa chili.
Co do przypraw, to musisz sobie wygospodarowac z tego co jest dostepne
na rynku. KFC importuje zestawy przyprawowe dla wlasnych potrzeb.
IMHO, glownie wyroznia je sposob obrobki, bo przyprawy to moga byc
indywidualne.
Sposob obrobki, to panierka z platkow kukurydzianych, dostepnych u nas
na rynku
i smazenie ich w glebokim tluszczu, jak frytki.

7. Data: 2006-08-09 06:23:38

Od: "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisz do mnie to wyslę ci przepis :)

8. Data: 2006-08-09 07:27:14

Od: "emati" <e...@c...spamu.nie.lubi> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga-ch" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>na rynku
>i smazenie ich w glebokim tluszczu, jak frytki.

oj mylisz sie bardzo....
sekret panierki KFC jest taki ze do maki dodaje sie jajka w proszku w
odpowiednich proporcjach - żadnych płatków kukurydzianych, a co do
przypraw to masz racje - dostaja takie opakowania 15kg gotowej
mieszanki...
swoja droga to strasznie blewne jedzenie..

---------------
emati - co golonke ukochal

9. Data: 2006-08-09 07:56:33

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

emati napisał(a):
> [...]
> przypraw to masz racje - dostaja takie opakowania 15kg gotowej
> mieszanki...
> swoja droga to strasznie blewne jedzenie..

Napisalam wg autopsji tego co jest kolo mnie w KFC.
Sa rozne rodzaje i masz racje, ze podstawa jest gotowa mieszanka i
tylko oni wiedza jakim badziewiem czestuja.
Jajka w proszku w gastronomi, czy piekarnictwie to czesto sztuczny
twor, gdzie
jajko zastepuje sie preparatami sojowymi.
W ten sposob ogranicza sie ryzyko zarazenia salmonella i ekonomizuje
proces
produkcji. Bialko sojowe jest zblizone parametrami do jajka kurzego.

10. Data: 2006-08-09 12:39:05

Od: "kedarby" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oj mylisz sie bardzo....

bo smazy sie je w glebokim tluszczu ale w smazalniach cisnieniowych, tj
zamkniete sa te smazalnie!!!

Ile to jest?
Zmywarka - jaka max długość przewodu?
Jaja w proszku, czyż to nie profanacja ?!
witam + dieta bogatowloknista
Suszarka do jarzyn, owocow, grzybow, ziol.....