pilarka spalinowa z biedronki

11. Data: 2010-09-11 18:51:54

Temat: Re: pilarka spalinowa z biedronki
Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-11 19:42, tofik pisze:
> [...]
tu:http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslo
we/oferta_tygodnia/

> kupiona
> wyrzynarka z biedronki z przed
> 4lat mozna bylo tesciowa po
> szyi gilgotac. KICHA!!!

4 LATA używałeś JEDNEGO brzeszczotu?!
No to gratuluję pomysłowości.

--
AW

12. Data: 2010-09-11 20:03:02

Od: tofik <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Wrz, 20:51, AW <s...@p...onet.pl> wrote:

tu:http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslo
> [...]

nie nie ruszyla nawet listewki 2x2cm
mocy zabraklo.

13. Data: 2010-09-12 08:03:13

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezle sie usmialem.To musi byc bardzo kiepsko z Biedronka,
> skoro ustawowa rekojmia jest stawiana jako zaleta sieci.

to spróbuj w jakimś sklepie "firmowym", najpierw poczekasz dwa
tygodnie na "naprawę", a potem się dowiesz, że sprzęt był używany
niezgodnie z warunkami gwarancji, jak chcesz, to rzeczoznawcę
powołuj...
ja w tym sezonie spaliłem już czwartą kątówkę za 40 PLN z Leroy
Merlin, zajeżdżając po drodze zwracałem i kupowałem następną w ciągu
15 minut... ale fakt, najbardziej denerwujące jest, że psuje sie
podczas pracy i już po robocie... teraz kupiłem jakiegoś Pegasusa za
dwa razy tyle... i wciąż działa :-), a jak padnie to znowu do Leroya

pozdrawiam
s_13

14. Data: 2010-09-12 15:18:17

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

s_13 <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
>tygodnie na "naprawę", a potem się dowiesz, że sprzęt był używany
>niezgodnie z warunkami gwarancji, jak chcesz, to rzeczoznawcę

Az nieprawdopodobne.

>ja w tym sezonie spaliłem już czwartą kątówkę za 40 PLN z Leroy
>Merlin, zajeżdżając po drodze zwracałem i kupowałem następną w ciągu
>15 minut...

Super.

>ale fakt, najbardziej denerwujące jest, że psuje sie
>podczas pracy i już po robocie... teraz kupiłem jakiegoś Pegasusa za
>dwa razy tyle... i wciąż działa :-), a jak padnie to znowu do Leroya

No kurde, czad. Tak mozna jechac cale zycie na nowych, co nie?

15. Data: 2010-09-12 15:25:49

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-11 22:03, tofik pisze:

tu:http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslo
we/oferta_tygodnia/

> nie nie ruszyla nawet listewki 2x2cm
> mocy zabraklo.

To ty tofik musisz być DUPA nie z tej ziemii!
Taką listewkę to można kapslem od coli przeciąć.
I tak nawiasem mówiąc, włączyłeś tę wyrzynarkę
do prądu?

--
AW

16. Data: 2010-09-12 16:05:05

Od: tofik <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Wrz, 17:25, AW <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
> To ty tofik musisz być DUPA nie z tej ziemii!
> Taką listewkę to można kapslem od coli przeciąć.
> I tak nawiasem mówiąc, włączyłeś tę wyrzynarkę

słuchej przegryzc od biedy
tez mozna, ale czlowiek
chce se jednak
ulzyc jak ulzyc
zaszpanowac
namiastka luksusu
a wtyczka? czekaj
chyba se do nosa
wsadzilam pasowalo jak ulal.

17. Data: 2010-09-13 19:13:33

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-11 18:33, Przesmiewca pisze:

> Niezle sie usmialem.To musi byc bardzo kiepsko z Biedronka,
> skoro ustawowa rekojmia jest stawiana jako zaleta sieci.

To podałem jako przykład i standard, mnie bardzo zaskoczyła inna sprawa
- kupiłem radio samochodowe z Biedronki, używałem z pół roku, któregoś
razu wszedłem do jakiegoś sklepu, panel od tego radia leżał w wózku. Gdy
podjechałem do kasy i wyłożyłem towar, wyjechałem wózkiem za kasę i
czekałem aż mnie skasuje ekspedientka. Jakiś gówniarz w tym czasie
buchnął ten panel, nawet nie zdążyłem zareagować. Wkurzyłem się, bo niby
po co komuś sam panel. Ale nic, jak wróciłem do domu, to wszedłem na
stronę Biedronki, znalazłem numer do jakiegoś centrum, zadzwoniłem,
myślałem, że może mają jakiś panel od jakiegoś radia z serwisu.
Powiedziałem co i jak, podałem dane w której Biedronce kupiłem, dane z
paragonu i konsultantka powiedziała, że się odezwie w ciągu 2 tygodni.
Minął tydzień i dzwoni, z pytaniem, gdzie wysłać ten panel, podałem dane
i spytałem ile to będzie kosztować. Odpowiedź mnie zamurowała - nic,
nawet za przesyłkę nie musiałem zapłacić. No takiego podejścia na
polskim rynku, to ze świecą szukać, dlatego uważam, że nigdzie indziej
nie dostanę lepszych warunków gwarancyjnych i dlatego tam kupuję różne
sprzęty, polecać również będę.

18. Data: 2010-09-14 13:20:00

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

Ktoś mógłby skrobnąć parę zdań o tym co warta jest dostepna obecne w
biedronce pilarka spalinowa widoczna tu:
http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe/
oferta_tygodnia/

link nie aktualny.
Trzeba by wyczaic jaki to konkretnie model pilarki i ile kosztuje 'na wolnym
rynku'.

np. byl w biedronce mlot udarowy za 119 zl, ktory wyglada mi na einhell BBH
850/1 normalnie w cenie +200zl.

--
pozdr Z.

19. Data: 2010-09-14 15:26:34

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Działa ładnie ta piła. Kroi drewno, jak masełko.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Rozmieszczenie czujek alarmowych
pralka automatyczna