[pilne]Polar Gracja cieknie

1. Data: 2004-12-20 17:20:48

Temat: [pilne]Polar Gracja cieknie
Od: seba <s...@w...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przepraszam za [pilne] w temacie ale czasu do świąt mało, pranie trzeba
zrobić a mi właśnie zaczęła dość intensywnie cieknąć pralka Polar
Gracja.
Z tego co mogłem zobaczyć to leje się dość mocno po silniku (jego
obudowie).
Ma ktoś pojęcie co poszło? W co się zaopatrzyć przed naprawą? I jak jej
dokonać (jeśli coś poważniejszego niż, że np. poszedł przewód do
pompy).
Z góry dzięki i pozdrawiam.

2. Data: 2004-12-21 07:00:24

Temat: Re: [pilne]Polar Gracja cieknie
Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

seba <s...@w...wroc.pl> napisał(a):

> [...]
> Gracja.
> Z tego co mogłem zobaczyć to leje się dość mocno po silniku (jego

To wygląda na dziurawy zbiornik. Jeżeli ta dziura nie jest na łączeniu
wspornika silnika ze zbiornikiem, to można to pokleić. Wyciągnij grzałkę,
włóż do bębna oświetlenie i obejrzyj to przez otwór grzałki.

3. Data: 2004-12-22 19:43:36

Od: seba <s...@w...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):

> To wygląda na dziurawy zbiornik. Jeżeli ta dziura nie jest na łączeniu
> wspornika silnika ze zbiornikiem, to można to pokleić. Wyciągnij grzałkę,
> włóż do bębna oświetlenie i obejrzyj to przez otwór grzałki.

Mógłbyś zerknąć na zdjęcia tej pralki i powiedzieć co mam robić?
http://ankar.com.pl/1.jpg
http://ankar.com.pl/2.jpg
http://ankar.com.pl/3.jpg
Z góry dzięki

4. Data: 2004-12-23 20:16:49

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

seba <s...@w...wroc.pl> napisał(a):

> Mógłbyś zerknąć na zdjęcia tej pralki i powiedzieć co mam robić?
> http://ankar.com.pl/1.jpg
> http://ankar.com.pl/2.jpg
> http://ankar.com.pl/3.jpg
> Z góry dzięki

Typowe, czyli do wymiany zbiornik, a przy okazji gumy, łożyska i takie tam,
albo nowa pralka. W Twoim przypadku jakiekolwiek klejenie nie wchodzi w
rachubę. U mnie taki remont z dwuletnią gwarancją kosztuje ok 400,-

Ciecie ortalionu :(
pralka AEG-części
Re: Parkiet lakier - problem
Re: Ranking wkladek do drzwi, co wybrac???
samodzielny montaż parkietu