pilne-jak wyposazyc dzieci na obóz?

11. Data: 2005-07-28 09:42:11

Temat: Re: pilne-jak wyposazyc dzieci na obóz?
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Thu, 28 Jul 2005 11:30:31 +0200, osoba określana zwykle jako
Basia Z. pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Jak na dworze jest w miarę ciepło to oczywiscie śpiwór wystarcza. Ale jak
>temperatura spada w nocy do około zera stopni to ja w swoim śpiworze marznę.

Lepszy śpiwór kupić ;-> Mam pajakowego hita sprzed ładnych paru lat i
spokojnie do właśnie ok. zera wystarczał.

>A kto wie jaka będzie pogoda ?

Ja wiem. Będzie zimno i dżdżyście ;->

Kruk@ -\ | Ostatnie osiem linijek od razu zniechęca do
}-> epsilon.eu.org | dalszego czytania(Marta Jermaczek)
http:// -/ |

12. Data: 2005-07-28 09:42:13

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" :

> Lepszy śpiwór kupić ;-> Mam pajakowego hita sprzed ładnych paru lat i
> spokojnie do właśnie ok. zera wystarczał.

A tak, wiem - mój jest puchowy ale za to pełnoletni (kończy 18 lat).
Ale ciągle nie mam kasy.

> Ja wiem. Będzie zimno i dżdżyście ;->

Wypluj to natychmiast !!!
Będzie piękna pogoda i odległe widoki

Jeszcze nigdy w sierpniu na wyjeździe w góry nie miałam złej pogody.

Pozdrowienia.

Basia

13. Data: 2005-07-28 09:48:45

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Thu, 28 Jul 2005 11:42:13 +0200, osoba określana zwykle jako
Basia Z. pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>A tak, wiem - mój jest puchowy ale za to pełnoletni (kończy 18 lat).

No niestety, puchowe mają jeszcze jedną wadę IIRC - są duże i ciężkie.
Przede wszystkim duże.

>Wypluj to natychmiast !!!

Tfu tfu tfu.

>Będzie piękna pogoda i odległe widoki

I Giewont widaaaać!

>Jeszcze nigdy w sierpniu na wyjeździe w góry nie miałam złej pogody.

No, ja miewałem. W Bieszczadach.

--
\------------------------/ A new film by Borg... Raiders of the Lost
| http://epsilon.eu.org/ |
/------------------------\

14. Data: 2005-07-28 09:53:21

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" :

> I Giewont widaaaać!

No chyba nie, jadę w nieco dalsze góry. O jakieś 300 km bardziej na wschód.

> No, ja miewałem. W Bieszczadach.

W Bieszczadach to ja jakoś nigdy7 w sierpniu nie byłam.

Pozdrowienia.

Basia

15. Data: 2005-07-28 09:57:24

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org>

> Nie rozumiem tego. Po co tyle spodni?

Tyle?? Po dwie pary z każdej długości?
A jeśli przemokną albo się najzwyczajniej w świecie wybrudzą?
Inna sprawa, że po tygodniu chodzenia w jednych spodniach (na obozie!) siłą
rzeczy trzeba je zmienić.

PozdrawiaM

16. Data: 2005-07-28 10:20:42

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Thu, 28 Jul 2005 11:53:21 +0200, osoba określana zwykle jako
Basia Z. pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>No chyba nie, jadę w nieco dalsze góry. O jakieś 300 km bardziej na wschód.

Oj. O coś zupełnie innego mi chodziło :-)

>W Bieszczadach to ja jakoś nigdy7 w sierpniu nie byłam.

Ja bywałem praktycznie tylko w sierpniu (poza jednym zimowym wyjazdem).
I chyba dwa razy miałem deszczowe wyjazdy.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Przy zderzeniu betonu z elektroniką
`b K...@e...eu.org d' najczęściej wygrywa beton(Krzysztof Ziętara)

17. Data: 2005-07-28 11:06:03

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. napisał(a):
> Wycięte i wklejone z mojej prywatnej packlisty na wyjazd na 2 tygodnie w
> góry pod namiot:
>
> Pieniądze.

Mogą zastąpić wiele rzeczy wymienionych poniżej. Często dopiero na
miejscu okazuje się co będzie potrzebne.

> Dokumenty
> Odzież:
> Kurtka od deszczu z kapturem;
> Dwa polary;
> Dwie pary spodni długich lekkich, jedne grubsze (polar);
> Dwie pary spodni krótkich;

Prawdziwemu mężczyżnie wystarczą jedne spodnie. Można dorzucić spodenki
gimnastyczne na czas prania.

> Dobre i wygodne buty powyżej kostki;
> Buty na zmianę (sandały, adidasy);

W lecie wystarczą jedne ale solidne adidasy + sandałki/klapki/tenisówki
z hipermarketu w charakterze kapci.

> Skarpety wg uznania (co najmniej 6 par w tym dwie grubsze);
> Bielizna wg uznania;
> Kilka podkoszulków bawełnianych, lub oddychających;
> Czapka, lub apaszka od słońca, okulary słoneczne.

Pielucha tetrowa na kark.

> Inne:
> Przybory kosmetyczne (nie zapomnieć o mydle do prania), krem z filtrem UV,
> środek przeciwko komarom;

Oczywiście jak się w ten środek wierzy.

> Podstawowa apteczka i zapas leków, jeśli się stale zażywa;
> Ręcznik, ściereczki;
> Latarka (najlepiej czołówka) zapasowa żaróweczka i bateria.

Czołówka diodowa. Zapas wtedy niepotrzebny.

Dodałbym nóż/scyzoryk, zestaw do szycia, kawałek linki.

Pozdrawiam
Adam

18. Data: 2005-07-28 13:42:09

Od: Ewa <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):
> Pakowanie plecaka?
> w sensie - wrzucić do googli?
> czy to jakas strona www ;-)
> magda

no toz dalam linka i tam o tym co powinno byc w plecaku:))))

http://www.janysport.com.pl/htm/index1.htm

19. Data: 2005-07-28 15:30:56

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dcae6o$8kj$1@nemesis.news.tpi.pl>
Adam Moczulski <a...@d...pl> pisze:

> Prawdziwemu mężczyżnie wystarczą jedne spodnie.

Na dwa tygodnie obozu??
To ja dziękuję bardzo za takich prawdziwych mężczyzn :-/

> Można dorzucić spodenki gimnastyczne na czas prania.

A na czas suszenia?
[litościwie nie dodam, że pogoda nie zawsze musi temu suszeniu służyć]

--
PozdrawiaM

20. Data: 2005-07-28 15:48:29

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> wrote in
message news:dc9sra$12eh$1@news2.ipartners.pl...
> Wycięte i wklejone z mojej prywatnej packlisty na wyjazd na 2 tygodnie w
> góry pod namiot:

(...) jezdzilam na obozy wedrowne, w gorach. nosilam swoj dobytek na
plecach, ale tylu
rzeczy w zyciu bym nie wziela, i nie bralam. Wystarczyla mi jedna para
spodni dlugich, jedna
krotkich, polarow wtedy nie bylo, wiec mialam jeden tylko sweter na to
kangurke, najwazniejsze byly skarpetki i bielizna, tego mialam na kazdy
dzien obozu, pare podkoszulkow. Okulary, rekawiczki (jesli jakies "wpinanie"
bylo w planach, filtrow wtedy nie bylo, leki mieli opiekunowie (klania
sieznow jak powinna wygladac apteczka przewodnika/opiekuna), tyle co mi sie
przypomnialo.w kazdym badz razie pakowalam zdecydowanie mniej.

iwon(k)a

pilne-jak wyposazyc dzieci na obóz?
ośrodek/pensjonat w Polsce
osiedlowe dzieciaki