pilne - żołądek

1. Data: 2002-08-01 11:11:52

Temat: pilne - żołądek
Od: "Madzik" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od niedzieli boli mnie żołądek. Cały czas
mam wrażenie, jakby "coś tam siedziało".
Co zjem - czuję ból.
Mam wrażenie, że chcę wszystko zwymiotować,
ale po prostu nie mogę.

Co to może być za cholerstwo?

Z góry dziękuję i pozdrawiam -

Magda

2. Data: 2002-08-01 11:31:51

Temat: Re: pilne - żołądek
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Aug 2002, Madzik wrote:

> Od niedzieli boli mnie żołądek. Cały czas
> mam wrażenie, jakby "coś tam siedziało".
> Co zjem - czuję ból.

idz do lekarza, lepszej rady sie nie znajdzie

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-08-01 13:28:19

Temat: Re: pilne - ?o??dek
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od niedzieli boli mnie ¿o³¹dek. Ca³y czas
> mam wraÂżenie, jakby "coÂś tam siedziaÂło".
> Co zjem - czujĂŞ bĂłl.

>idz do lekarza, lepszej rady sie nie znajdzie
wrzĂłd?

4. Data: 2002-08-01 13:39:32

Temat: Re: pilne - ¿o³šdek
Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> wrzĂłd?

Drogi Marqz,

Radził bym zmienić wersję OE na nowszą (Jakim cudem masz jeszcze EO
4?...:) ) i poprawnie zadeklarować polskie literki.
Jeśli nie wiesz jak i nie znajdziesz w sieci jak to zrobic - napisz na
priv.

A czy to moze być "wrzAłd" to nie wiem i nikt bez zbadania pacjenta ci
tego nie powie.

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Pacjent wykazywal tendencje do rytmu cwalowego."
(dr A.O.)

Dziwna(?) sprawa z oczami
Serwis o cukrzycy dla lekarzy i nie tylko
Internetowy serwis o cukrzycy
bol z prawej strony podaczas snu
dematolodzy...