pilomatrixoma - co to ?

1. Data: 2004-06-09 12:46:11

Temat: pilomatrixoma - co to ?
Od: "JIMMYtm" <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dostalem wynik badania histopatologicznego : Pilomatrixoma (M-8110/0)
ktos moze mi powiedziec o co chodzi bo lekarz tez nie wiedzial i kazal
przyjsc za kilka dni a ja sie jakos nieswojo czuje....
--
JIMMYtm
www.jimmytm.prv.pl

2. Data: 2004-06-09 13:02:47

Temat: Re: pilomatrixoma - co to ?
Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pilomatrixoma (M-8110/0)

Rzadki, niezłośliwy guz skóry różnicujący się do macierzy włosa. Synonimy:
epithelioma calcyficans et mumificans Malherbe (dla przyjaciół - malerb)
albo pilomatricoma. Często widywany jest młodym wieku (też u dzieci),
typowa lokalizacja to skóra głowy, ale naturalnie mogą być i inne.
No i ładny jest.

Krzysiek, EBP
Każdy trudny problem ma proste błędne rozwiązanie

3. Data: 2004-06-09 13:20:38

Od: "Piotr" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mylić z "tetrapilektomią"
Piotr

4. Data: 2004-06-09 14:13:27

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Jun 2004 15:02:47 +0200, Krzysztof (Suzuki Nakai) wrote:

> [...]
[...]
> No i ładny jest.

:) Prawie zaliczyłem ROTFLa:) Jednak lekarze są nienormalni:)

Przypomina mi to moją wizytę u naszego tutejszego speca od IT (wielki,
brodaty (ale nie tak banalnie jak ja na ten przykład, a jak krasnolud)
facet w wyciągnietym swetrze), ponieważ mój komputer fiksował przy
próbach zapodania mu większej ilości danych do segmentacji mózgu. Jon
popatrzył, pociągnął się za brodę i powiedział z rozbrajającym
uśmiechem: "Hmmm... Interestig" :)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

5. Data: 2004-06-11 08:43:26

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) Prawie zaliczyłem ROTFLa:) Jednak lekarze są nienormalni:)

Ale histologia jest autentycznie ładna ;-)

--
Krzysiek, EBP
Koty z rozbawieniem tolerują ludzi, przynajmniej do momentu wynalezienia

Problemy z zatokami - jaki laryngolog we Wrocławiu?
nie gojące się rany
odpowiednik PREDUCTAL MR
Słońce i antydepresanty
Migdałki i biała wydzielina