piora -> pasza -> mieso

1. Data: 2005-03-09 13:32:35

Temat: piora -> pasza -> mieso
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy szanowni grupowicze czytali gdzieś, że z odpadów z produkcji
mięska drobiowego - takich jak pióra - robiona jest pasza
dla bydła?

A z bydła robione jest mięsko.

Dla pocieszenia dodam, że to pasza ,,złej jakości''.

--
'''..\
< _| (

2. Data: 2005-03-09 15:34:56

Temat: Re: piora -> pasza -> mieso
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaszczur" <m...@c...op.pl> a écrit dans le message de news:
> [...]
> dla bydła?
> A z bydła robione jest mięsko.
> Dla pocieszenia dodam, że to pasza ,,złej jakości''.

nastepny "szlagier" wege?

Jurek

3. Data: 2005-03-09 15:36:19

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> nastepny "szlagier" wege?

Co to ma do rzeczy?

4. Data: 2005-03-09 16:00:19

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacekplacek" <j...@a...pl> a écrit dans le message de news: d0n56e$1d3

> Co to ma do rzeczy?

a dokladnie tyle samo ma do rzeczy , co dziwna "ciagota" pewnych ludzi
(ciekawe ze to zawsze ci sami) do mocno naciaganych dzialan majacych na celu
postawienia miesa (a co za tym idzie jego konsumentow) w pozycji potepienia
moralnego.

Prowokacyjne otwarcie watku w wykonaniu jaszczura, to i taka sama odpowiedz.
Ciekawe czy znowu bedzie "zawracal kijem Wisle" i tlumaczyl ze co innego
mial na mysli.

Bo rownie dobrze mogl by zapytac:
Nie zrobil tego, ciekawe dlaczego?

Jurek

5. Data: 2005-03-09 16:50:53

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo rownie dobrze mogl by zapytac:
> Nie zrobil tego, ciekawe dlaczego?

Powyższe jest faktem, ale o ile mnie pamięć nie myli, wymaga specjalnych
zezwoleń (wodno-prawne?) i nie spotkałem ani osobiście, ani ze słyszenia
producenta praktykującego takie metody. A co do tematu, to jaszczur pisał o
karmieniu zwierząt, nie roślin. Brałem udział w kontrolach rolników i
pytanie o stosowanie środków tyreostatycznych i beta-agonistycznych w
żywieniu zwierząt nie było wyssane z palca. Odnoszę wrażenie, że "karasz"
niektórych za samo napisanie postu. Ciekawe, kiedy mi się oberwie.

6. Data: 2005-03-09 18:32:31

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Powyższe jest faktem, ale o ile mnie pamięć nie myli, wymaga specjalnych
> zezwoleń (wodno-prawne?) i nie spotkałem ani osobiście, ani ze słyszenia

wiele rzeczy jest regulowane prawem, czy wszystkie sa przestrzegane?

> A co do tematu, to jaszczur pisał o karmieniu zwierząt, nie roślin.

czy tylko z karmieniem zwierzat sa problemy? Zwierzeta sa bardziej "czulym"
tematem. Ziemia zatruwana nie kwiczy, nie gdaka i nie muczy(?), ale czy to
jest mniej niebezpieczne. Czy rosliny rosnace na zatrutej ziemi nie staja
sie zatrutymi?

>Brałem udział w kontrolach rolników i pytanie o stosowanie środków
>tyreostatycznych i beta-agonistycznych w żywieniu zwierząt nie było wyssane
>z palca.

Doskonale o tym wiem! ale czy sprawdzales chodowcow roslin co oni wyprawiaja
zeby roslinki byl "cacy"? Problem jest ogolny -zatruwanie (intensywne)
zywnosci ktora trafia na nasz "talerz". Dlatego tendencyjnosc postu
jaszczura potrktowalem tak jak kazdy inny post w tym stylu

>Odnoszę wrażenie, że "karasz" niektórych za samo napisanie postu. Ciekawe,
>kiedy mi się oberwie.

uwazasz ze ja karam za SAMO napisanie? Ciekawe na jakiej podstawie, ale
mozesz nie odpowiadac

Jurek

7. Data: 2005-03-09 18:52:36

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawniej do pasztetowej dodawano papier toaletowy - dzis grysik
Do jogurtow dodaja make, do chleba wlosy Hindusow, do miesa i wedlin soje. Co i
do czego jeszcze, niewiadomo.
I wszedzie chemia.

To postep i nieliczenie sie ze zdrowiem konsumentow.

> Co to ma do rzeczy?

Nic procz tego,ze na tych piorach nie dolecimy daleko, najwyzej sobie pogdakamy.
pozdro m-e--z--na Dana

8. Data: 2005-03-09 19:56:23

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>pac

Jaszczur pisze o produkcji paszy dla zwierząt. Odpisujesz: ""następny
"szlagier" wege?"" Nie pytasz, oceniasz. A wątek, IMO, był godzien
zainteresowania.

9. Data: 2005-03-09 22:38:50

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Jurek pisze:

> nastepny "szlagier" wege?
Co masz na myśli?

--
'''..\
< _| (

10. Data: 2005-03-10 06:59:32

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jaszczur pisze o produkcji paszy dla zwierząt. Odpisujesz: ""następny
> "szlagier" wege?"" Nie pytasz, oceniasz. A wątek, IMO, był godzien

Radze zwrocic uwage na budowe postu otwierajacego watek, najpierw pyta sie
czy ktos czytal cos na ten temat. Ale pozniej juz ocenia to co ktos, gdzies
znajdzie! Nie uwazasz ze jest to dziwne. Gdyby podal linka do takiej
informacji, dyskusja bylaby o czym konkretnym. Bez linka jest to tylko
prowokacja, zabawne ze on tego nie neguje!
Temat byl godzien zainteresowania! jak wszystko co tyczy zatruwania naszego
pozywienia
Ale jest maly problem, z jaszczurem to ja juz dyskutowalem i jakos nie
bardzo moge uwierzyc w jego bezstronnosc w doborze tematow.

Jurek

Re: Czy DO jest taką samą bzdurą jak wege?
Zboże nie takie zdrowe, jak go malują?
Re: Czy DO jest taką samą bzdurą jak wege?
Re: meduza
Re: meduza