pizza

1. Data: 2002-08-24 23:07:24

Temat: pizza
Od: "frabar" <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zna ktoś przepis na ciasto które jest w pizza hut ?

1. Data: 2002-08-24 23:13:38

Temat: Re: pizza
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Aug 2002 01:07:24 +0200, "frabar" <f...@h...pl>
wrote:

>Zna ktoś przepis na ciasto które jest w pizza hut ?

pewnie ktos zna...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-25 05:07:13

Od: "Stefan Elefant vel topek" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie ktos zna...

Wysmienita odpowiedz...

topek -> jak zawsze...
Laga

1. Data: 2002-08-25 08:30:11

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-25 08:39:52

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> http://www.betterbaking.com/baker2/pizza2hut.html (o ile wladasz angielskim)
> Herbatka efemeryczna i zdegustowana do granic

Hłe, hłe.., ale mu (?) dowaliłaś ;)))

KamilaK./stonsik

1. Data: 2002-08-25 08:46:39

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-25 09:19:46

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> czy ja jestem niedzisiejsza ??
> Herbatka efemeryczna

To świat jakiś dziwny... Czasu brak na okazanie sympatii i szacunku. Opowiem Ci
jak ostatnio byłam w Hicie na zakupach, to oddaje w jakis sposób nasze czasy...
Zatem...
To miały być solidne zakupy i potrzebny był mi wózek, niestety miejscówki na
pieniążki są bardzo wyrobione, więc tak stałam i siłowałam się by ów wózek
wypiąć. Przyglądał mi się starszy i bardzo duży, rzucający się w oczy facet,
którego juz wcześniej zauważyłam, jak podszedł do kogoś oferując odprowadzenie
wózka za wózkową opłatę. Podszedł do mnie i zaoferował pomoc. Popatrzyłam
nieufnie, więc powiedział, żebym sie nie bała, bo chce mi tylko pomóc.
Odsunęłam się, a facet zaczął się mocować... W tym samym momencie podjechała z
wózkiem kobieta i widząc, że jest problem powiedziała żeby zabrać jej wózek,
bezpłatny / bo już zupełnie rozwalone miejsce na złotówkę /. O'K powiedziałam,
facetowi, by juz się z tym nie bawił, a że mi pomógł - niech sobie weźmie tą
złotówkę. Facet rzucił się w poszukiwaniu mojej ręki do pocałowania, dziękował,
aż mi głupio było.., ale to nie koniec.., zaczął iść za mną dziwnie się
uśmiechając. Na takie towarzystwo nie miałam ochoty, ba, wręcz przeraziłam się
troszkę, podryw nie wchodził w rachubę... A facet zbliżył się i mówi, cytuję:'
Pani taka dobra.., to ja dla Pani ukradnę! Co Pani chce? Może być duże!'
Taaak.., dziwne to czasy, dobre i złe sie przeplata, mimo wszystko facet mnie
troche wzruszył...

KamilaK./stonsik
Ps.: Oczywiście podziękowałam mu, odmówiłam i .. przyśpieszyłam kroku... :-)))
PPs.: Herbatko - 'dowalić' to może faktycznie za mocne słowo, ale tak troszkę,
no.., trosiuńkę.....?
Mocno pozdrawiam :)))

1. Data: 2002-08-25 09:44:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Aug 2002 11:19:46 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

>To ?wiat jaki? dziwny... Czasu brak na okazanie sympatii i szacunku. Opowiem Ci
>jak ostatnio by?am w Hicie na zakupach, to oddaje w jakis sposób nasze czasy...
>Zatem...
>To mia?y by? solidne zakupy i potrzebny by? mi wózek, niestety miejscówki na
>pieni??ki s? bardzo wyrobione, wi?c tak sta?am i si?owa?am si? by ów wózek
><ciach>
owarzystwo nie mia?am ochoty, ba, wr?cz przerazi?am si?
>troszk?, podryw nie wchodzi? w rachub?... A facet zbli?y? si? i mówi, cytuj?:'
>Pani taka dobra.., to ja dla Pani ukradn?! Co Pani chce? Mo?e by? du?e!'
>Taaak.., dziwne to czasy, dobre i z?e sie przeplata, mimo wszystko facet mnie
>troche wzruszy?...
>
>KamilaK./stonsik
>Ps.: Oczywi?cie podzi?kowa?am mu, odmówi?am i .. przy?pieszy?am kroku... :-)))
>PPs.: Herbatko - 'dowali?' to mo?e faktycznie za mocne s?owo, ale tak troszk?,
>no.., trosiu?k?.....?
>Mocno pozdrawiam :)))

To przyjedz do polnocno-wschodniej Anglii, tu ludzie sobie dzien
doibry mowia nie znajac sie, w parku to juz wrecz obowiac#zkowe -
7z 10 osob sie usmiechnie w parku przechodzac, z 5 zagada,a w
sklepach to juz w ogole, a ile razy mi rozni ludzie pomagali
niesc zakupy do domu z autobusu!!! Mam nawyk usmiechania sie do
ludzi, ktorzy na mnie patrza...wyrobiony zdecydowanie tu...w
Polsce ludzie patrza na mnie jak na kompletna idiotke...owszem
udaje mi sie rozruszac sporo ludzi, a to w sklepach, a to nawet
na ulicy czy w tramwaju, ale ilekroc jestem w Wwie, to usiluje
rozweselic babke, co sprzedaje rajstopy-skarpety-ponczochy w
malym sklepiku w przejsciu podziemnym na Targowej (wrecz staram
sie tam pojsc, a nuz mi sie uda tym razem...) i kiszka....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-25 09:52:29

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> malym sklepiku w przejsciu podziemnym na Targowej (wrecz staram
> sie tam pojsc, a nuz mi sie uda tym razem...) i kiszka....

Zaraz się starannie spakuję i przyjeżdżam ;-)) nawet w Tatrach już mało kiedy
kto odpowie na pozdrowienia :(
KamilaK./stonsik

1. Data: 2002-08-25 10:02:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Zaraz si? starannie spakuj? i przyje?d?am ;-)) nawet w Tatrach ju? ma?o kiedy
>kto odpowie na pozdrowienia :(
>KamilaK./stonsik

zapraszam - wrocisz odnowiona ;)))

Kr
K.T. - starannie opakowana

kabaczek
OT i nie OT: Pytanie - czy nowe osoby powinny sie przedstawiac?
Cukinia na 27 sposobow /po angielsku/
Papryka marynowana
Wkupne -wreszcie