placki drożdzowe z jabłkami

1. Data: 2003-08-08 13:20:46

Temat: placki drożdzowe z jabłkami
Od: "USER" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, czy moglby mi ktos podac przepis na racuchy drożdżowe z
jabłkami.

Dzieki, Dorota

1. Data: 2003-08-08 15:54:54

Temat: Re: placki drożdzowe z jabłkami
Od: "" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

robisz zaczyn z letniego mleka, drożdży i łyżeczki cukru (ja robie wszystko na
oko) kiedy podrośnie (15-20 minut) wsypujesz mąke, 2 jajka i tarte odciśnięte
jabłka (na dużych oczkach) konsystencja musi być taka żeby to sie ładnie
trzymało na łyżce. Kładziesz na dobrze rozgrzany olej i pieczesz na złoto,
potem troszke cukru pudru na góre i tylko zyczyć smacznego :) Tylko nie rób za
grube bo to rośnie na oleju i w srodku będzie surowe!

Banany
smażone banany
Czy zagląda tu Grześ
baranie...