placki ziemniaczane na słodko

1. Data: 2003-06-23 11:17:12

Temat: placki ziemniaczane na słodko
Od: "Yrsa" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o jakis fajny przepis lub o odesłanie mnie do archiwum... niestety
zapomniałam adresu... :P

Pozdrawiam

Yrsa

1. Data: 2003-06-23 11:27:54

Temat: Re: placki ziemniaczane na słodko
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yrsa napisał:
> Proszę o jakis fajny przepis lub o odesłanie mnie do archiwum... niestety
> zapomniałam adresu... :P
>
> Pozdrawiam
>
> Yrsa

Tu jest archiwum
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.kuchnia
a placki ziemniaczane na slodko to u mnie odruch wymiotny powoduja
niestety. Ale ja robie takie zwykle a monz w drugim pokoju je i sypie na
nie cukier badz polewa smietanka z cukrem.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-23 11:44:18

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
A ja wynalazłem placki z ananasem. Są extra. Wystarczy wrzucić do ciasta na
placki posiekanego ananasa z puszki (ilość - na wyczucie, ale bez przesady).
Smacznego.

waldek
=========

1. Data: 2003-06-23 11:46:39

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...odruch wymiotny...
=========
Ty to potrafisz z czułością o jedzeniu pisać!

waldek
=========

1. Data: 2003-06-23 11:53:48

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> =========
> Ty to potrafisz z czułością o jedzeniu pisać!
>
> waldek
> =========

Staram sie jak moge :-) ale jakos ziemniak i cukier to ni cholery u mnie
w parze nie pojda

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-23 12:01:50

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Staram sie jak moge :-) ale jakos ziemniak i cukier to ni cholery u mnie
> w parze nie pojda
==========
Podobno, po przywiezieniu ziemniaków z Ameryki (Kolumb?), przez parę stuleci
jadano je tylko na słodko. W tamtych czasach zarzygałabyś się na śmierć.

waldek
==========

1. Data: 2003-06-23 12:17:30

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> [...]
> jadano je tylko na słodko. W tamtych czasach zarzygałabyś się na śmierć.

Pewnie tak.
W tamtych czasach zarzygałabyś się na śmierć. -> tez jestes dobry w te
klocki ;)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-23 12:28:25

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tamtych czasach zarzygałabyś się na śmierć. -> tez jestes dobry w te
> klocki ;)
========
Ja tylko szybko dostosowuję się do środowiska...

waldek
========

1. Data: 2003-06-23 12:29:12

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> a placki ziemniaczane na slodko to u mnie odruch wymiotny powoduja
> niestety. Ale ja robie takie zwykle a monz w drugim pokoju je i sypie na
> nie cukier badz polewa smietanka z cukrem.

hihi, no coz, kazdy ma potrawy, ktorych nie lubi :)
A mnie naszlo wlasnie na zwykle ziemniaczane placki posypane cukrem,
pychota, mrrrrrr

wkn bez glowy

1. Data: 2003-06-23 12:37:09

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn napisał:

> hihi, no coz, kazdy ma potrawy, ktorych nie lubi :)
> A mnie naszlo wlasnie na zwykle ziemniaczane placki posypane cukrem,
> pychota, mrrrrrr
>
> wkn bez glowy

a dokladnie.
a powiedz mi jak robisz placki do posypania cukrem? bo czasem sama robie
mezowi i sie zastanawiam jak on cebule, ziemniaki, pieprz, sol z cukrem je?

Justyna bez zeba

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

pomocy
Sabdzi - czyli kłopot z indyjskimi przyprawami...
ogorki po seczuansku?
Alkohol
jak przyrządzic dziczyznę?