plamy na dekolcie i pod pachami...o co chodzi??

1. Data: 2004-06-11 16:39:12

Temat: plamy na dekolcie i pod pachami...o co chodzi??
Od: "ŻabCia" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio zauważyłam że na moim dekolcie i pod pachami mam takie plamy
ciemniejsze od skory.Nie swedzi to, nie boli...ale bardzo brzydko wyglada
.próbowałam pelling ale nic nie pomogło.Co to może być i co z tym
zrobic??Pozdro
.---------------------------------. (O`.._
`---------------------------------' fsc .'_//;,__,/

1. Data: 2004-06-11 17:03:53

Temat: Re: plamy na dekolcie i pod pachami...o co chodzi??
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-06-11 19:07:00

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na moim dekolcie i pod pachami mam takie plamy
> ciemniejsze od skory.

mogłyby to byc przebarwienia posłoneczne, chociaż pachy to nie jest typowa
lokalizacja.... może fotouczulenie od dezodorantu, moze lupież pstry? pokaż
sie dermatologwi.

iwostin purritin- czy ktos uzywa?
Cóż za radość :))))
krem do stóp
naczynka
[allegro] Max Factor Lasting Performance - cos z nim nie tak?