plamy na fudze w lazience

1. Data: 2004-11-04 07:02:23

Temat: plamy na fudze w lazience
Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto problem, kafle w lazience, tuz nad wanna, a na fudze jakies takie
plamy, wygladaja na mokre, albo jakby mokre, ni wiem czy to z powodu ze nad
wanna sciana jest notorycznie chlapana, np. po prysnicu, czy tez ma to
jakies inne zrodlo?
fuga ma kolor morski (jasny morski niebieski)

1. Data: 2004-11-04 08:29:47

Temat: Re: plamy na fudze w lazience
Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Nov 2004 08:02:23 +0100, Ormianin wrote:

> [...]
> jakies inne zrodlo?
> fuga ma kolor morski (jasny morski niebieski)

Umyj środkiem do czyszczenia fug i później zapuść impregnatem...

Danny
http://www.teampoland.prv.pl - internetowy projekt
poszukiwania leku na rak

Zepsuła nam się zmywarka Boch Silence