plamy na plycie ceramicznej

1. Data: 2007-10-04 10:17:25

Temat: plamy na plycie ceramicznej
Od: "bartekE320" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Mam plyte ceramiczna amica PS2304. W intrukcji wyczytalem cos takiego:

"Naczynia do gotowania posiadające dno aluminiowe lub miedziane mogą
pozostawiać metaliczne przebarwienia, bardzo trudne do usunięcia."

"Jasne plamy o zabarwieniu perłowym (pozostałości aluminium) można usuwać z
chłodzonej płyty grzejnej przy pomocy specjalnego środka czyszczącego."
Co to jest ten specjalny srodek czyszczacy? Juz mi sie udalo stworzyc takie
plamy - nie wiem w jaki sposob, patelnia byla normalna - i nie wiem czym to
wyczyscic...

2. Data: 2007-10-05 12:49:00

Temat: Re: plamy na plycie ceramicznej
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kupuj srodki konkretnie do czyszczenia płyt ceramicznych, różne na zmianę.
Każdy środek nieco inaczej działa.
Zreszta idealnie IMHO nie doczyscisz nigdy.
JaC

-----

3. Data: 2007-10-05 13:03:45

Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co to jest ten specjalny srodek czyszczacy? Juz mi sie udalo stworzyc
> takie plamy - nie wiem w jaki sposob, patelnia byla normalna - i nie wiem

jezeli zostaly plamy po aluminium, to spokojnie odczekaj, kilka dni/tygodni
gotowania i po sprawie
sam tak mialem i wszystko zniknelo :)
mozesz tez sprobowac mleczkiem CIF, ale jak cos zostanie to odczekaj

próba
fajna inicjatywa
Klejenie parkietu do ... płyty gipsowej ? czy płyty OSB?
LG 32LC2RR HDD 80 GB
Lodówka GORENJE RK 4296 W