plantacja choinek

1. Data: 2002-01-21 11:19:58

Temat: plantacja choinek
Od: "Koparek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podsunięto mi pomysł, abym wykorzystał zacienioną część swojej dużej działki
na plantację choinek.
Część ziemi (ok. 0,5 ha) i tak będzie leżeć odłogiem, więc może posadzić tam
drzewka i za parę lat (?) trochę zarobić.
Myśl świetna, ale nie mam pojęcia, od czego zacząć.
Proszę o sugestie.

Pozdrawiam.
Kopi.

2. Data: 2002-01-22 21:13:09

Temat: Re: plantacja choinek
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuszna koncepcja. Nawet jak nie na świąteczny bussines
to bedziesz miał dla siebie i rodziny (o ile fajną jest !)
i to wiele lat. A zona Ci nie powie, żeś "ogigla" kupił, hihi ...

Użytkownik Koparek <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2gtmb$57b$...@n...onet.pl...

3. Data: 2002-02-05 21:56:08

Od: "Marcin K." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koparek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
tam
> drzewka i za parę lat (?) trochę zarobić.
> Myśl świetna, ale nie mam pojęcia, od czego zacząć.

POmysl swietny tylko szkoda ze dzialka zacieniona.
Najprosciej to wszystko spryskac randapem,po kilku tygodniach ciagnik i
przygotowac glebe.
Kupic swierki, (lub inne) w szkolce lesnej, i posadzic.
Potem tylko nawozic i pryskac (przewaznie jedynie na chwasty).
Po kilku latach beda juz ladne choinki

Pozdrawiam
Marcin K.

wroclaw@wiedemann.pl