plesc na scianach - zwalczanie

1. Data: 2008-01-02 01:25:27

Temat: plesc na scianach - zwalczanie
Od: Matt Rutkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam,

czy ma ktos doswiadczenie w zwalczaniu plesni w pomieszczeniach
zamknientych?

poszukuje godnych polecenia srodkow grzybobójczych do stosowania
wewnatrz domu

--
Matt

2. Data: 2008-01-02 09:25:52

Temat: Re: plesn na scianach - zwalczanie
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matt Rutkowski <m...@g...com> writes:

> czy ma ktos doswiadczenie w zwalczaniu plesni w pomieszczeniach
> zamknientych?

Wietrzyć. I grzać. Oraz wietrzyć.

MJ

3. Data: 2008-01-02 10:29:44

Temat: Re: plesc na scianach - zwalczanie
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Matt Rutkowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
[...]

Wietrzenie + Pufas z chlorem. Skuteczne, bo sam miałem problem w łazience.

4. Data: 2008-01-02 14:25:24

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Jankowski" 2...@c...fuw.edu.pl

> Wietrzyć. I grzać. Oraz wietrzyć.

I ja tak myślę, ale co z tymi pleśniami, które już są?
Jak je usunąć/zeskrobać/abortować? ;)

Ja miałem kłopot z kominem w łazience i mam tam pleśń na suficie.
(głownie nad prysznicem)

Teraz mam kłopot z kominami w ogóle, ale to już inna sprawa.
Mówiąc inaczej -- mam kłopot z administratorami osiedla.
Uznali, że ich obowiązkiem jest >>zbieranie czynszów<<
(jak sami to określają) od właścicieli mieszkań (bo tu
są mieszkania kupione -- nigdy nie były jakoś dzierżawione
od jakiegoś tworu typu spółdzielnia) i przeszkadzanie mieszkańcom.

--
.`'.-. ._. .-.

5. Data: 2008-01-02 15:11:12

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

SAVO a potem atlas unigrunt

--
Irokez
Uwaga:adres bez cyferki :)

6. Data: 2008-01-03 00:41:57

Od: Matt Rutkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za sugestie :)

samo wietrzenie i grzanie to troche za malo ... bez dokonania
biologicznej dezaktywacji grzyba raczej walka z tym upiorem moze trwac
b. dlugo

--
Matt

7. Data: 2008-01-04 18:54:16

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Matt Rutkowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

> czy ma ktos doswiadczenie w zwalczaniu plesni w pomieszczeniach
> zamknientych?

Wczoraj wlasnie odgrzybialem jakims niemieckim specyfikiem z castoramy
'zapobiegajacym powstawaniu plesni'. Byla tez dolaczona probka do 'usuwania
plesni' ktora stosuje sie najpierw. Do wnetrz bezwartosciowa, bo trzeba
splukac duza iloscia wody.

Jak sie zabrac do wyciecia kawalka uszczelki w oknie plastikowym celem
rozszczelnienia. Jesli ktos to przerabial niech napisze.

Z.

8. Data: 2008-01-04 19:27:55

Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja tak myślę, ale co z tymi pleśniami, które już są?
> Jak je usunąć/zeskrobać/abortować? ;)
>
> Ja miałem kłopot z kominem w łazience i mam tam pleśń na suficie.
> (głownie nad prysznicem)

ja na ścianie pare lat temu. Budynek nieocieplony - i to pierwsza wskazówka
: nieocieplony-ocieplić. Albo uciekać.
Druga rada: ograniczyć ilośc wilgoci w domu nie tylko przez wietrzenie, ale
unikanie gotowania bez przykrycia, długich kąpieli,
trzymania wody w naczyniach itd. Bo grzyb wróci.
Wietrzyc o tak, Przy okazji sprawdzic wentylacje. NIe zastawiać ścian.

Grzyb zdarłem z fragmentem tynku włącznie. potem odtworzenie i malowanie z
udziałem jakiegoś srodka , który polecono mi w sklepie, z
borawinianem(?pisze z zawodnej pamieci) no i farba do kuchni anty.
Problem nie wrócił. Blok ocieplono.

9. Data: 2008-01-04 19:28:04

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Jan 2008 19:54:16 +0100, ATZ Rzeszow napisał(a):

> [...]
>
> Jak sie zabrac do wyciecia kawalka uszczelki w oknie plastikowym celem
> rozszczelnienia. Jesli ktos to przerabial niech napisze.

Tylko uważaj podczas mrozów, czy miejsce wycięcia uszczelki nie zarosło
lodem. Wtedy znowu wentylacja nie będzie działać, a to jest groźne -
ostatnio słyszymy o wypadkach zaczadzeń.

10. Data: 2008-01-06 15:22:42

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Matt Rutkowski" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> dzieki za sugestie :)
>
> samo wietrzenie i grzanie to troche za malo ... bez dokonania
> biologicznej dezaktywacji grzyba raczej walka z tym upiorem moze trwac
> b. dlugo

widze na allegro SAVO w innnych troche opakowaniach niz ja kupowalem w
hurtownii u siebie. Ale bylo jakis czas temu. Moze oporócz kolorystyki nie
zmienilo sie to co wewnatrz jesli chodzi o jakosc

W kazdym razie psikasz na sciane, czekasz chwile az wyjdzie z piana czarna
plesn i scierasz scierka.
Potem znowu... az bedzie biala, trupielcza sciana.
Czekamy troszke az sie podsuszy i pedzlujemy Atlas Unigrunt - powiedziano mi
koniecznie Atlas a nie unigrunt innej firmy wiec odszukalem, warstwa,
odczekalem az podeschnie i znowu warstwa.
Robilem latem jak bylo cieplo aby smrodem od SAVO sie nie udusic. NIecala
dniówka i bylo wyczyszczone.

Mam sciane od zachodu, spekany tynk i ogólnie zimna ta sciana, ale od 4 lat
zero problemu z plesnia.
W tym roku moze wreszcie sie ociepli ta sciane.

--
Irokez
Uwaga:adres bez cyferki :)

Regały na miarę..
Zakup mikrofalowki
Mozaika egzotyczna - konserwacja
czy to ta sama jakość
odklejenie LUSTRA z płytek - czy zostaną plamy?