plesn - jak usunac ?

1. Data: 2005-11-13 17:18:00

Temat: plesn - jak usunac ?
Od: <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na fudze pomiedzy brodzikiem prysznica a sciana pojawily mi sie czarne
plamki (chyba jakas plesn)
probowalem usunac to stara szczoteczka do zebow ale wynik jest raczej
mizerny.
Moze ktos ma jakies sprwdzone rozwiazanie ?

2. Data: 2005-11-13 17:51:11

Temat: Re: plesn - jak usunac ?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dl7shf$b2k$1@news.onet.pl
Od: Użytkownik <t...@v...pl>
Było:
> Na fudze pomiedzy brodzikiem prysznica a sciana pojawily mi sie
> Moze ktos ma jakies sprwdzone rozwiazanie ?

Umyj odpowiednim "domestosem", tylko nie gąbką bo się rozpada, u mnie po
nałożeniu na 30min i wypłukaniu to całe czarne znikło.

3. Data: 2005-11-14 09:35:08

Od: karol <k...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 13 listopada 2005 18:18 t...@v...pl napisał:

> [...]
> mizerny.
> Moze ktos ma jakies sprwdzone rozwiazanie ?

Witam nalezy popytac w sklepach chemicznych o specjalne preparaty na plesn
najlepiej jescze pozniej umyc sciane tez odp preparatem takim do mycia na
czysta sciane bez plesni np na tynk albo beton a pozniej pomalować farba z
domeszka preparatu to wszsytko jest w sklepach a ja nie pamiętam nazwy
dopiero taka kuracja pomaga inaczej szkoda kasy

--
Karol

4. Data: 2005-11-14 09:45:04

Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@v...pl> napisal(a):

Witam!

> [...]
>mizerny.
>Moze ktos ma jakies sprwdzone rozwiazanie ?

http://miniurl.pl/atlas
A zeby grzybek sie nie pojawial nalezy zwiekszyc wentylacje w
lazience. Zamontowac wentylatorek (jak mozna) albo otwierac okno
podczas kapieli (moze byc okno w pokoju, gdy jest kratka na dole drzwi
lazienkowych). Sprawnosc wentylacji mozna sprawdzic kartka. Zatkac
kartką kratkę - jak sie trzyma to jest OK. Jak spada, to sprobowac
otworzyc okno w pokoju i powinna sie trzymac. U mnie dziala.

--
BW,
http://www.bwportal.pl

5. Data: 2005-11-14 14:13:18

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram Domestos. Powtarzać raz za jakiś czas i nie będzie
JAck

6. Data: 2005-11-15 09:07:51

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mizerny.
> Moze ktos ma jakies sprwdzone rozwiazanie ?

Preparat 'Pufas' - tylko śmierdzi chlorem.
Gośka

7. Data: 2005-11-15 11:40:38

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bronislaw Wolyniec"

> lazience. Zamontowac wentylatorek (jak mozna) albo otwierac okno
> podczas kapieli (moze byc okno w pokoju, gdy jest kratka na dole drzwi

hmmm - a jak sobie radzisz z zamarzajaca woda w wannie?:-)
jakos do mnie nie przemawia otwierania okna w lazience np przy minus 30
stopnich, w pokoju tez nie otwarlabym okna w czasie kapieli, ani zaraz po:-)

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

8. Data: 2005-11-17 18:51:37

Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ania" <a...@e...pl> napisal(a):

Witam!

>hmmm - a jak sobie radzisz z zamarzajaca woda w wannie?:-)
>jakos do mnie nie przemawia otwierania okna w lazience np przy minus 30
>stopnich, w pokoju tez nie otwarlabym okna w czasie kapieli, ani zaraz po:-)

Wietrzyc nalezy krotko ale intensywnie, wtedy temp. nie spadnie
ponizej zera, zreszta bardziej ochlodzi sie pokoj (mam lazienke bez
okna) niz lazienka. Mozna otwierac w pokoju (lub w kuchni) w ktorym
nie zamierza sie zaraz polozyc do lozeczka.
Oczywiscie jest to niewygodne ale jak jakis intelignetny inaczej
zaprojektowal blok ze wspolnymi przewodami wentylacyjnymi, to
wentylatorka sobie nie zamontujesz, bo wszystko wyleci sasiadom (u
mnie na 2-gim pietrze, bo co 2-ge pietro ma wspolny przewod). Pomijam
juz fakt, ze przy pierwszej wizycie kominiarzy, karza taki wentylator
zdemontowac.

--
BW,
http://www.bwportal.pl

kredyt - jakie raty
sprzęt AGD znacie jakies dobre sklepy online?
podest
projektant wnętrz - wawa
Drzwi wewnętrzne