Re: plesn na ubraniach

Data: 2006-11-20 11:38:39
Temat: Re: plesn na ubraniach
Od: Monika <m...@o...pl>

Leszek napisał(a):

> Wlasciwie nie wiem czy to jest plesn, ale wyglada jak plesn :)
> zdjecie pogladowe - walizka po 2 miesiacach w szafie.
> http://tiny.pl/r8gw
>

> pozdrawiam,
>
> Leszek

O rany - to Wy się lepiej wyprowadźcie z tego mieszkania. Duża
wilgotność, brak wietrzenia i/lub niedogrzanie mieszkania mogły
spowodować rozwój grzybów. Ja w mieszkaniu także walczę z grzybem na
ścianach - bezskutecznie. Takie środowisko bardzo niekorzystnie wpływa
na górne drogi oddechowe niekiedy powodując alergie i inne, groźniejsze
schorzenia.

Pozdrawiam
Monika