płyn do demakijażu oczu - jaki?

1. Data: 2003-02-21 13:33:07

Temat: Re: płyn do demakijażu oczu - jaki?
Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam:
Vichy 3w1 do demakijażu całej buźki (ok.50zl)
Vichy do demakijażu oczu wrażliwych w takiej niebieskiej buteleczce
(ok.40zl)
La Roche apmułki do demakijażu (ok.25zl)
Oczywiscie nie wszystko na raz ale wymiennie :))

Pozdrawiam lalka

1. Data: 2003-02-21 13:33:09

Temat: płyn do demakijażu oczu - jaki?
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie jaki?
ostatni jaki miałam to dwufaziwy z loreala. przyznam, że był super jako
jedyny zmył moją maskarę wodoodporną (może dlatego że tusz też mam loreala?)
no właśnie był i się skończył. mało go jak za taką cenę :)
chce sobie jakis kupić więc może macie jakieś swoje warte polecenia?
zauważyłam że dwufazowy jest taki dobry bo tłusty :)
aha oliwką nie mogę bo piecze :)
no i znalazłam bubel roku przy okazji tego płynu :)
podkuszona nie wiem czym a właściwie chwilowym brakiem funduszy kupiłam płyn
z ziaji. rany boskie takiego bubla to ja dawno nie widziałam. sama woda
lepiej działa. to cudo za 4 zł nie zmywa nawet cienia. no nic kompletnie nie
zmywa

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-02-21 13:48:20

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <r...@r...mm.pl> napisał w wiadomości
> no właśnie jaki?

A probowalas YR Bio-Camille?

Ja lubie wlasciwie tylko YR i L'oreala.
Aha, teraz dzieki DominiceNM mam nowa metode - szampon dla dzieciakow.
IMHO najlepszy kosmetyk do demakijazu jaki mialam:)

Kaska

1. Data: 2003-02-21 13:49:15

Temat: Odp: płyn do demakijażu oczu - jaki?
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <s...@w...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b35ah5$8pi$...@a...news.tpi.pl...

> A probowalas YR Bio-Camille?
>
> Ja lubie wlasciwie tylko YR i L'oreala.
> Aha, teraz dzieki DominiceNM mam nowa metode - szampon dla dzieciakow.

szampon ?? J&J?
czy oliwka moze?
napisz cos wiecej prosze

Kaska

1. Data: 2003-02-21 13:54:31

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Płyn do demakijażu oczu firmy Flos Lek. Kosztuje około 12 zl. Nie podrażnia
oczu i świetnie zmywa cały makijaż.
Polecam!
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-21 13:58:11

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> szampon ?? J&J?
> czy oliwka moze?
> napisz cos wiecej prosze

Ja przez pomylke mam szampon Bobini.
Dominika mowila, ze uzywa Bobini szamponu i plymu do kapieli 2 w 1, ja
kupilam szampon, ktory pachnie popsutymi ananasami:)
Ale zmywa makijaz jak trzeba, nie szczypie w oczy, nie naciagam skory.
I nie zuzywam wacikow:))))) (co jest dla mnie, jako centusia, szalenie
istotne hihi)
To moze byc kazdy "dzieciakowy" szampon, wazne, zeby byl delikatny i nie
szczypal w oczy.

Kaska

1. Data: 2003-02-21 13:59:16

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:
> [...]
> chce sobie jakis kupić więc może macie jakieś swoje warte polecenia?
> zauważyłam że dwufazowy jest taki dobry bo tłusty :)

Hmmm... to ja go chetnie oddam :-)
Dla mnie jest tragiczny (bo tlusty ;-) ), nie cierpie jak mi sie powieki
kleja, a do tego mam mgielke przed oczami po demakijazu :-/

Chcesz? tylko 3 razy uzywany (do 3 razy sztuka ;-) )

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-21 14:00:43

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki, wyprobuje bo kupilam J&J z miodkiem chyba i nie uzywam do wlosow bo
jakies takie oblepione sa
a tak to sie nie zmarnuje

czego to te kobitki nie wymyslaa :)))))))

kaska

1. Data: 2003-02-21 14:34:22

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kleja, a do tego mam mgielke przed oczami po demakijazu :-/
>
> Chcesz? tylko 3 razy uzywany (do 3 razy sztuka ;-) )

pewno że chce :)
tylko pewno nie mieszkasz na drugim końcu miasta:)

a co do mgiełki to też mam, ale co tam przechodzi zaraz a tusz się cudnie
zmywa
Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-02-21 14:45:05

Od: "Anka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja już od dawna używam żelu do demakijażu oczu "Soraya" (naturalna
regeneracja). Po niektórych żelach miałam uczulenie, a ten mi akurat bardzo
dobrze służy. Kosztuje 11,20 zł lub w tych granicach.

naczynka
Re: cienie do powiek
strona
Emulsja rozświetlająca.....hm?