płyn do higieny intymnej

1. Data: 2003-07-07 16:49:48

Temat: płyn do higieny intymnej
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, właśnie kończy mi się płyn, przez długi czas używałam z ATW i był
świetny ale mi się znudził. Chcę kupić coś nowego. Czy możecie mi polecić
coś dobrego i sprawdzonego do higieny intymnej? Najlepiej coś
rekomendowanego przez ginekologa.
Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam cieplutko, Ela.

1. Data: 2003-07-07 17:55:22

Temat: Re: płyn do higieny intymnej
Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rekomendowanego przez ginekologa.
> Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam cieplutko, Ela.
Poszperaj w archiwum (najlepiej przez http://groups.google.pl), nie dalej
jak miesiąc temu było duuuuużo na ten temat.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-07 18:23:05

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rekomendowanego przez ginekologa.
> Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam cieplutko, Ela.

Zajrzyj tu:

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.uroda&tid=5674311

Pozdrawiam. A.

1. Data: 2003-07-07 20:31:07

Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno Elik ślicznie napisał, iż :
> [...]
> rekomendowanego przez ginekologa.
> Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam cieplutko, Ela.

Tylko "Intima" firmy Ziaja - nawet leczy grzybice :)
A serio - sa rozne wersje i zapachy nawet, tanie (ok.4 zl) a naprawde
bardzo skuteczny

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-07-07 20:58:07

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko "Intima" firmy Ziaja - nawet leczy grzybice :)
> A serio - sa rozne wersje i zapachy nawet, tanie (ok.4 zl) a naprawde
> bardzo skuteczny

Witam!

Zgadzam sie z moja przedmówczynia, Ziaja - Intima - to najlepszy kosmetyk do
higieny intymnej. Polecam gorąco!!!

Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna

1. Data: 2003-07-07 21:01:51

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dowolny Eris np. z przywrotnikiem
Idea 25- pianka z serii citrobiotic
oba bardzo łagodne, bez agresywynych detergentów, których nie brakuje nawet
w "ginekologicznych" preparatach typu lactacyd.

1. Data: 2003-07-08 07:51:09

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> rekomendowanego przez ginekologa.

Jesli chcesz cos co poleca ginekolog, to kup szare mydlo - teraz to ono sie
chyba Bialy Jelen nazywa, ale wlasciwosci szarego mydla ma.
Wg ginekologa, jest to najlagodniejszy srodek do tej strefy.

m.

1. Data: 2003-07-08 09:01:01

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bedt55$bqv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> chyba Bialy Jelen nazywa, ale wlasciwosci szarego mydla ma.
> Wg ginekologa, jest to najlagodniejszy srodek do tej strefy.

Potwierdzam,. Mam to mydlo. Ginekolog mi polecil. I moge podpisac sie
czterema konczynami, ze to jest najlagodniejszy srodek, z jakim mialam do
czynienia. A przy tym najtanszy i bardzo wydajny :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-08 17:01:33

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> wrote:

> najtanszy i bardzo wydajny

Ale ma okropne opakowanie;)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-08 17:09:48

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <napisał w wiadomości > >
> [...]

A cóż to takiego? Bo pierwszy raz słyszę..
E.

gdzie w Krakowie?
Peeling?
Ostatnie zakupy ;-)