plyn do higieny intymnej - jaki?

1. Data: 2003-06-05 14:38:01

Temat: plyn do higieny intymnej - jaki?
Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatku witam wszystkich. Czytam grupę już od jakiegoś czasu, ale pisze
pierwszy raz...

Jestem własnie na etapie kupowania nowego płynu/żelu do higieny intymnej -
jak polecacie? Czy macie jakiś sprawdzony, najlepszy?

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2003-06-05 14:48:45

Temat: Re: plyn do higieny intymnej - jaki?
Od: "Adrianna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> Jestem własnie na etapie kupowania nowego płynu/żelu do higieny intymnej -
> jak polecacie? Czy macie jakiś sprawdzony, najlepszy?

Czytasz,wiec powinnas zauwazyc,ze byl ten watek juz.
Patrz z dn:2003-05-16

Adrianna

1. Data: 2003-06-05 14:50:18

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Jun 2003 16:38:01 +0200, Joanna wrote:

> Na poczatku witam wszystkich. Czytam grupę już od jakiegoś czasu, ale pisze
> pierwszy raz...

witaj :)

> Jestem własnie na etapie kupowania nowego płynu/żelu do higieny intymnej -
> jak polecacie? Czy macie jakiś sprawdzony, najlepszy?

Było o tym sporo.
http://tinylink.com/?TrweLnYDFy

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-05 15:02:41

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adrianna" <a...@g...pl> wrote in message

> "Joanna" <y...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Czytasz,wiec powinnas zauwazyc,ze byl ten watek juz.
> Patrz z dn:2003-05-16

Niestety w newsach mam w maju dziurę (nie mam pojęcia czemu). Wtedy jeszcze
nie czytałam grupy, a listów pomiędzy 3 a 30 maja po prostu nie mam :(((
Google mi coś dzisiaj nie chodzi...
Ale dzięki, poszukam w Googlu jak zacznie chodzić...

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2003-06-05 15:04:12

Od: "Adrianna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety w newsach mam w maju dziurę (nie mam pojęcia czemu). Wtedy
jeszcze
> nie czytałam grupy, a listów pomiędzy 3 a 30 maja po prostu nie mam :(((

A,to przepraszam.
Lia podala link,latwiej Ci bedzie znalezc.

Adrianna

1. Data: 2003-06-05 15:09:49

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Joanna" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> jeszcze
>
> A,to przepraszam.
> Lia podala link,latwiej Ci bedzie znalezc.

dzieki za linka, ale on wchodzi na Google, które nie chodzą... Ale jak wiem,
ze to było już omawiane (i to niedawno) to poczekam na Google i poszukam.

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2003-06-05 16:51:00

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jestem własnie na etapie kupowania nowego płynu/żelu do higieny intymnej -
> jak polecacie? Czy macie jakiś sprawdzony, najlepszy?

Polecam plyny ziaji. Maja ladne zapachy no i sa dobre po prostu. Sie
przywiazalam do nich. Jedyna wada jest tylko mala wydajnosc.

1. Data: 2003-06-05 17:15:56

Od: "Anka" <n...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam dosyc taniego plynu INTIMA, kosztuje jakies 6-7 zl. Calkiem
calkiem...nie narzekam :)

Pozdrowka

1. Data: 2003-06-05 18:59:56

Od: "Jola" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na poczatku witam wszystkich.

Witaj:-)

> Jestem własnie na etapie kupowania nowego płynu/żelu do higieny intymnej -
> jak polecacie? Czy macie jakiś sprawdzony, najlepszy?

Uzywam emulsji Lactacyd Femina do higieny intymnej.
Polecila mi go pani ginekolog. Nie jest droga. W chwili
obecnej jest ona w promocji po 6 zl.

Jolka mailto:j...@c...pl
Jedynym sposobem, by coś polubić,
jest wmówić sobie, że można to utracić.
(Gilbert Keith Chesterton)

1. Data: 2003-06-10 12:22:59

Od: m...@n...credit.ae.wroc.pl szukaj wiadomości tego autora

Joanna <y...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

> Jestem własnie na etapie kupowania nowego płynu/żelu do higieny intymnej -
> jak polecacie? Czy macie jakiś sprawdzony, najlepszy?

Ja uzywam z a.t.w. - rozmaitych

--
Magda
"I know, wherever you are, it's become a better place"

Przyspieszacze opalania.
Łódzki zlot pru
paznokietki
Gdzie kupić odżywkę Sally Hansen?