plyn do soczewek AMO Complete Moisture Plus

1. Data: 2006-06-06 15:36:16

Temat: plyn do soczewek AMO Complete Moisture Plus
Od: "Statka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywal z Was ktos moze?
Za cholere nie moge dostac Solo Care w necie a nie bede placic 52 zl za
butelke w Vision Express : / Tymbardziej ze chce zrobic zapas na wyjazd i
kupic z 3,4 butelki. Solo Care mi lezal bo przedewszystkim naprawde fajnie
nawilzal i moglam latac w soczewkach spokojnie caaaly dzien, ten nowy jasny
Renu juz na przyklad na to nie pozwala, 8,9 h i oczy jak burak : /
Dlatego szukam innego, ten podobno tez bardzo fajnie nawilza, ale nie
probowalam... stosowal ktos z Was i moze podzielic sie wrazeniami?
Bede wdzieczna

Pozdr
Statka

2. Data: 2006-06-07 08:37:07

Temat: Re: plyn do soczewek AMO Complete Moisture Plus
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Statka wrote:
> Uzywal z Was ktos moze?

Ja go dostalam w Fielmannie, kiedy wymienialam trefny Renu, i mysle, ze
sie tak szybko z nim nie rozstane. B. dobrze nawilza.

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

3. Data: 2006-06-07 10:42:26

Od: "studentka farmacji" <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Statka wrote:
> [...]
> Dlatego szukam innego, ten podobno tez bardzo fajnie nawilza, ale nie
> probowalam... stosowal ktos z Was i moze podzielic sie wrazeniami?

Jeśli do tej pory używałaś Solo Care Aqua, to polecam Ci płyn
Serene Premium. Również produkowany przez Ciba Vision, dużo tańszy
(39zł za 360ml w salonie optycznym), skład ma prawie identyczny,
jedyna różnica to chyba ilość składnikow pomocniczych, główny
składnik, poliheksanid, w tym samym stężeniu. Dołączane są takie
same pojemniczki antybakteryjne Micro Block ze srebrem. Ja ostatnio
zmieniłam płyn z Renu używanego od zawsze na Serene i jestem bardzo
zadowolona :)

Pozdrawiam
Studentka

4. Data: 2006-06-07 11:05:28

Od: "Platnik" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

Statka <s...@a...pl> napisal nam:

> Uzywal z Was ktos moze?
> Za cholere nie moge dostac Solo Care w necie a nie bede placic 52 zl

dlaczego nie zrobisz sobie lasik? Ja soczewek bym nie nosil. Lasik ryzyko
jakies male ale soczewki nie sa jak okulary obojetne przeciez.

dobry ginekolog
sprawdz czy jestes uzalezniony od Internetu!
Dla relaksu -kamerka w gabinecie stomatologicznym
Meridia i Yasmin
Sprawdz czy jestes uzalezniony od Internetu!