płyn na radiację

11. Data: 2003-09-06 05:14:13

Temat: Re: płyn na radiację
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Płyn Lugola, czyli roztwór alkoholowy mieszanki chlorku jodu i jodu.
Zamierzone działanie - "wysycenie" tą hiperdawką jodu receptorów
tarczycy, aby te nie wiązały się z radioaktywnym jodem 133 z powietrza
przed jego rozpadem (izotop krótkożyciowy).
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

12. Data: 2003-09-06 08:57:48

Temat: Re: płyn na radiacj
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Płyn Lugola, czyli roztwór alkoholowy mieszanki chlorku jodu i jodu.

chyba jodku potasu i jodu ?!

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

13. Data: 2003-09-06 12:27:22

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuku" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> A moglbys poszerzyc swoja wypowiedz? Jaki jest zwiazek miedzy tym
plynem, a
> odpornoscia czlowieka? Czy wplywa to jakos na uklad immunologiczny?

Mogłabym Cały problem polega na tym, że płyn Lugola został nam podany
o wiele za późno, co prtzyczyniło się (wg twierdzeń lekarzy) do
wzrostu zachorowań na infekcje dróg oddechowych i choroby tarczycy.
Poza tym był paskudny w smaku - pamietam jak dziś:(((((((((((

pozdr

cherokee

14. Data: 2003-09-06 12:30:48

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>chyba jodku potasu i jodu ?!
Mea culpa - jodku potasu.:-)

15. Data: 2003-09-06 12:37:04

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym był paskudny w smaku - pamietam jak dziś:(((((((((((

Eee, jodyna ma nawet dobry smak. Czasami przetre migdalki.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

16. Data: 2003-09-07 16:40:31

Od: JPool <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 06 Sep 2003 14:30:48 +0200, Artur Drzewiecki wrote:

> [...]

Sorry, ale gnębi mnie ciekawość, a nijak nie mogę sam do tego dojść: co
to jest ta dejacheryzacja??

JB

17. Data: 2003-09-07 16:46:39

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...com,

http://groups.google.com/groups?q=jacher

--
Robert

18. Data: 2003-09-07 18:43:29

Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Sat, 6 Sep 2003 14:37:04 +0200 *Norbert*
<bjckft$hde$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał-a:

> Eee, jodyna ma nawet dobry smak. Czasami przetre migdalki.

Jeśli już przecierasz,to chyba lepiej gencjaną....a jeszcze lepiej
TantumVerde.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

19. Data: 2003-09-07 19:00:58

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

On sie jeszcze odzywa. Nie jest taki straszny ten "prorok", nikogo nie dal
do abuse.
A z Ekspertem nie wiem co jest... odkad w styczniu poslalem jego posty do
tepsy i onetu nie widzialem go :-/ Stronka o Ekspercie bez newsowo, zostaly
tylko te fajne filmiki :))

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

20. Data: 2003-09-07 20:23:03

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli już przecierasz,to chyba lepiej gencjaną....a jeszcze lepiej
> TantumVerde.

Woda z sola do plukania i jodyna do przecierania. Ostatnio nie chorowalem
wiec jak raz na pol roku przetre nic mi nie bedzie.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

Jak zgładzić ser !!!!