plyta ceramiczna czy kucnia gazowa?

1. Data: 2005-06-22 05:42:39

Temat: plyta ceramiczna czy kucnia gazowa?
Od: "MP" <b...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie... jak w temacie :)
Co macie w domach i czy jestescie zadowoleni?
MP

2. Data: 2005-06-22 07:51:36

Temat: Re: plyta ceramiczna czy kucnia gazowa?
Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-06-22 07:42:39 niejaki MP napisał:
> No wlasnie... jak w temacie :)
> Co macie w domach i czy jestescie zadowoleni?

ja mam gazową płytę ceramiczną - jestem zadowolony
ma jedną wadę - nie zrobisz nic jeśli nie ma prądu

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

3. Data: 2005-06-22 08:09:57

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

MP <b...@p...pf.pl> napisał:
> No wlasnie... jak w temacie :)
> Co macie w domach i czy jestescie zadowoleni?

W starym mieszkaniu miałam kuchenke gazową, teraz mam elektryczną plyte
ceramiczną.
Jesli masz aneks kuchenny i mało gotujesz - płyta ceramiczna.
Jesli masz osobną kuchnię i dużo gotujesz - kuchenka gazowa
(+ ew. piekarnik elektryczny).
W tym przypadku popieram Makłowicza - do gotowania najlepszy
jest żywy ogien ;-)

Pozdrowienia,
Lila

4. Data: 2005-06-22 08:45:56

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ja mam gazową płytę ceramiczną - jestem zadowolony
> ma jedną wadę - nie zrobisz nic jeśli nie ma prądu
>
> --
Mam chyba też taka ale jakos brak pradu w niczym nie przeszkadza - gaz sie
pali normalnie tylko zapalac trzeba recznie

5. Data: 2005-06-22 10:44:48

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-06-22 10:45:56 niejaki Adam Głaszcz napisał:
> Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam chyba też taka ale jakos brak pradu w niczym nie przeszkadza - gaz sie
> pali normalnie tylko zapalac trzeba recznie

u mnie się nie da - mam zamknięte palniki

6. Data: 2005-06-22 11:04:39

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości

> W tym przypadku popieram Makłowicza - do gotowania najlepszy
> jest żywy ogien ;-)

Mi sie podoba w elektryczniej kuchni, ze nie brudzi tak garnków.

Oraz podoba mi się ze kuchenkę moge wykorzystać np jak zwykły blat w kuchni.
Ogień moze łatwiej sterować

przyzwyczailem sie do pradu i juz nie chce ognia

7. Data: 2005-06-22 11:37:19

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MP" <b...@p...pf.pl> wrote in message
> No wlasnie... jak w temacie :)
> Co macie w domach i czy jestescie zadowoleni?
> MP

Właśnie niedawno stałam orzed tym wyborem i jednak wybrałam gaz a dlaczego?

1. dużo gotuję, więc gaz jest tańszy dla mnie w eksploatacjii (już i tak
chodzi w domu na okrągło komputer i pora na obniżenie rachunków za prąd,
podobno ma iść jeszcze w górę)
2. nie jestem uziemiona jak nie będzie prądu (zdarzyło mi się to kiedyś gdy
byłam w usa pamiętny BLACKOUT mieliśmy płytę elektr.przez 2 dni gotowanie u
sąsiadki)
3. człowiek od zarania dziejów "żre" gotowane na ogniu potrawy, wefdług
feng - shui też jest to wyjście najlepsze element ognia w naszych daniach
dodaje nam ognia ;-)))
4. jestem czcicielką "ogniska domowego" a ja tu popatrzeć wieczorem na ogień
???
Więc dla mnie to co nowe i lepsze nie jest lepsze.

Yaris

8. Data: 2005-06-22 15:51:40

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lila" <H...@H...Com> wrote in message

> W starym mieszkaniu miałam kuchenke gazową, teraz mam elektryczną plyte
> ceramiczną.

To tak jak ja.

> Jesli masz aneks kuchenny i mało gotujesz - płyta ceramiczna.

Mam aneks kuchenny i dużo gotuję - płyta ceramiczna sprawdza się doskonale.
Ma swoje wady, ale IMO nie przeważają nad zaletami.

> W tym przypadku popieram Makłowicza - do gotowania najlepszy
> jest żywy ogien ;-)

Nie wiem dlaczego. Ja osobiście wolę czystą kuchnię i czyste gary - a
jedzonko jest pyszne niezależnie od typu kuchni :)

T.

9. Data: 2005-06-23 09:11:51

Od: "Lukasz" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> 4. jestem czcicielką "ogniska domowego" a ja tu popatrzeć wieczorem na
ogień
> ???

Mozesz sobie zrobic kominek a jak bardzo chcesz patrzec na ogien to zapal
swieczke
wyjdzie taniej :)

> Więc dla mnie to co nowe i lepsze nie jest lepsze.

nie do konca sie zgadzam :>

> Yaris

pozdrawiam :)

10. Data: 2005-06-23 09:30:13

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz" <s...@s...com> wrote in message
> Mozesz sobie zrobic kominek a jak bardzo chcesz patrzec na ogien to zapal
> swieczke
> wyjdzie taniej :)

Odnośnie tej taniosci. Zastanawiam sie jak kosztowo wychodzi miesiecznie
gotowanie na gazie i gotowanie na płycie elektr.. Tak na prawde to nie
znalazłam porównania tych spraw na liczby. Jak ktoś ma to prosze sie
pochwalić. Yaris

poobijane, poobcierane sprzety AGD
czarne latajace robaczki.
Studio mebli kuchennych STYL