Studio mebli kuchennych STYL

1. Data: 2005-06-21 19:07:53

Temat: Studio mebli kuchennych STYL
Od: "BART" <b...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytani do osób które kupowały kuchnie w tej
firmie lub robiły tam wyceny. Jakie jest wasze zadanie
nt stosunku jakości do ceny proponowanych rozwiązań?
Czy są profesjonalni, czy omijać z daleka?
Czy można solidne drewniane meble zrobić taniej w Warszawie?

Mają stoisko w TTW w Al. Jerozolimskich.

pozdrawiam
BART

begin 666 BART.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM"05)4#0I&3CI
"05)4#0I%
M34%)3#M04D5&.TE.5$523D54.F)O8VEE<V% 4TM!4U5*5$5.3D%025,N<&]C
M>G1A+F]N970N<&P-"E)%5CHR,# U,#8R,50Q.3 W-3-:#0I%3D0Z5D-!4D0-
!"@``
`
end

2. Data: 2005-06-21 19:36:10

Temat: Re: Studio mebli kuchennych STYL
Od: marr <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 21 06 21:07 gdy *BART* napisał(a):

> BART

jaja sobie robisz ?

jestem tu raczej biernym czytaczem ale 3 jednakowe posty a do tego z jakimś
śmieciem /o netykiecie nie wspominając/ to lekka przesada

--
"oni nie przyszli tu po łup bojowy
niemowlęta biorąc na piki

3. Data: 2005-06-21 20:11:42

Od: "BART" <b...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczęśliwie stary mam dziś dobry humor...
Nie myślisz chyba, że chciało mi się to 3 razy wysyłać....
poprostu błąd klienta (MSOE) przy wysyłaniu.
Gdybym mógł to bym to wykasował....

Ale skoro żeś się rozkręcił o ocenie merytorycznej to może
dopiszesz o tym śmieciu więcej...

nie pozdrawiam
BART

4. Data: 2005-06-22 05:38:16

Od: marr <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 21 06 22:11 gdy *BART* napisał(a):

> Nie myślisz chyba, że chciało mi się to 3 razy wysyłać....
> poprostu błąd klienta (MSOE) przy wysyłaniu.
> Gdybym mógł to bym to wykasował....

to coś, co nazywasz dumnie 'klientem', ma możliwość kasowania

> Ale skoro żeś się rozkręcił o ocenie merytorycznej to może
> dopiszesz o tym śmieciu więcej...

bart.vcf - co to kura jest ? śmieć

ps.

http://evil.pl/pip/ustaw.html
http://klub.chip.pl/wincat2/netykieta.htm
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

--
> Czym grozi ściąganie filmów i programów z pliku "torrent"??
Syfilisem. Musisz sciagac w prezerwatywie zalozonej na glowe.
awia Ponury

Pralka Wiatka.
zamki elektroniczne (zblizeniowe)
kanalizacja