płyta elektryczna czy na gaz?

1. Data: 2006-08-16 04:49:40

Temat: płyta elektryczna czy na gaz?
Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

co uważacie za lepsze funkcjonalne
plyte elekryczna czy na gaz?.
chodzi mi tutaj glownie o czyszczenie co jest lepsze?
ale tez nie chce gotowac wody przez 30 min (plyta elektryczna, ale moze
calkowicie sie myle i jest inaczej).
jak to sie spisuje w praktyce ? bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

2. Data: 2006-08-16 07:44:43

Temat: Re: płyta elektryczna czy na gaz?
Od: "afgan" <a...@a...ajja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bombardier" <b...@y...com> napisał w wiadomości
> Witam

> co uważacie za lepsze funkcjonalne
> plyte elekryczna czy na gaz?.

Na gaz taniej, na prąd lepiej :-)

> chodzi mi tutaj glownie o czyszczenie co jest lepsze?

elektryczna, zdecydowanie łatwiej czyścić jednolitą powierzchnię

> ale tez nie chce gotowac wody przez 30 min (plyta elektryczna, ale moze
> calkowicie sie myle i jest inaczej).

Myslisz się, ceramiczne tradycyjne gotują wodę bardzo szybko, ceramiczne
indukcyjne jeszcze szybciej.

> jak to sie spisuje w praktyce ? bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

Polecam indukcyjną!

ajja

3. Data: 2006-08-16 08:33:59

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

afgan napisał(a):

> elektryczna, zdecydowanie łatwiej czyścić jednolitą powierzchnię

jeszcze taki szczegol, jak mycie mebli
przy gazie niestety wszystko diabelnie sie brudzi, przy
elektrycznej troche mniej

Sierp

4. Data: 2006-08-16 09:44:44

Od: "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze taki szczegol, jak mycie mebli
> przy gazie niestety wszystko diabelnie sie brudzi, przy
> elektrycznej troche mniej

Ale nadal diabelnie ? ;)

A na mebach to jest wiecej tluszczu z gotowania niz osadu z gazu.

Ja mam gazowa Whirpoola, z prawie plaska chyba szklana powierzchnia, ale
brudzi sie podczas gotowania podobnie jak elektryczna, prawie diabelsko.

Nie lubie tej firmy, ale kupilem, gdyz byla to dla mnie najladniejsza gazowa
kuchnia, i oczywiscie jeden z palnikow przestal dzialc po okresie gwarancji.

Nigdy nie gotowalem na elektrycznej, ale powiedzcie mi, jak jest z
bezwladnoscia elektrycznej np. gotujac mleko, na gazie wylaczam szybko gaz,
bo mi mleko wykipi, na elektrycznej musze podniesc ?

Sprawdzal ktos ile czasu zajmuje zagotowanie 1 litra wody na gazie i na
pradzie, przy takim samym garnku ?

Przy cenach gazu i pradu dla oszczednych to wiadomo gaz.

5. Data: 2006-08-16 10:53:13

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> co uważacie za lepsze funkcjonalne
> plyte elekryczna czy na gaz?.

My sie "przesiedliśmy" rok temu z własnej nieprzymuszonej woli na
najtańszą elektryczną płytę ceramiczną z sensorami dotykowymi i jesteśmy
zachwyceni.
--
___________________________________________MAT______
__

6. Data: 2006-08-16 10:54:23

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> My sie "przesiedliśmy" rok temu z własnej nieprzymuszonej woli na
> najtańszą elektryczną płytę ceramiczną z sensorami dotykowymi i jesteśmy
> zachwyceni.

między innymi łatwością utrzymania sterylności (nie tylko czystości)
--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2006-08-16 12:56:01

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

*Roobert K...* napisał(a):
> A na mebach to jest wiecej tluszczu z gotowania niz osadu z gazu.

z tego co stolarz nam mowil - to jednak w duzej mierze efekt spalania
gazu

Sierp

8. Data: 2006-08-16 14:05:34

Od: "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z tego co stolarz nam mowil - to jednak w duzej mierze efekt spalania
> gazu

A przy eletrycznej nie masz tego osadu ?

To bylby dla mnie super argument za elektryka.

9. Data: 2006-08-16 18:58:11

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

*Roobert K...* napisał(a):

> A przy eletrycznej nie masz tego osadu ?
>
> To bylby dla mnie super argument za elektryka.

nigdy nie mialem plyty elektrycznej, wiec nie wiem - niech wypowiedza
sie ci ktorzy mieli gaz, a teraz maja elektryke, aby mogli porownac :-)

Ja tylko moge powtorzyc, co mowil stolarz ktory robil mi meble w kuchni,
ze tlusty osad na meblach to oczywiscie takze tluszcz, ale podobno w
kuchniach z gazem duzo bardziej sie ten syf osadza

Sierp

10. Data: 2006-08-16 19:11:52

Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:44e2f921$1@news.home.net.pl...
> My sie "przesiedliśmy" rok temu z własnej nieprzymuszonej woli na
> najtańszą elektryczną płytę ceramiczną z sensorami dotykowymi i jesteśmy
> zachwyceni.

a używacie do gotowania? :-)
jeszcze nie widziałem w profesjonalnej kuchni aby ktoś gotował na elektrycznej

Inox w lodówkach/ piekarnikach
Electrolux EWT 1012
ekspres cisnieniowy z mlynkiem - jaki?
Korniki w starym stole
Jaką pralko - suszarkę? i czy warto razem?