plyta gazowa - gwarancja

1. Data: 2010-09-20 08:32:31

Temat: plyta gazowa - gwarancja
Od: m <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
przestal mi dzialac iskrownik w jednym palniku.
Po nacisnieciu galki iskra wczesniej pojawiala
sie na wszystkich palnikach na raz.
Plyte mam od paru miesiecy, jest na gwarancji.
Jak jest z naprawa? Musze wezwac gazownika,
zaplacic mu za demontaz, oddac plyte do serwisu,
pozniej znowu zaplacic gazownikowi za ponowny montaz?
Wydaje sie to malo oplacalne. Do tego nie mialbym
plyty przez ten czas.

Palnik wyczyscilem, wyciagnalem nawet ten iskrownik i przysunalem
blisko grzybka palnika, ale iskra nie przeskakuje. Jakis
prad tam plynie w przewodzie, ale moze cos sie skopalo
i wczesniej byl wiekszy?

2. Data: 2010-09-20 15:04:30

Temat: Re: plyta gazowa - gwarancja
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-20 10:32, m pisze:
> [...]
> pozniej znowu zaplacic gazownikowi za ponowny montaz?
> Wydaje sie to malo oplacalne. Do tego nie mialbym

Rozbawiłeś mnie. :) Do takich rzeczy serwis przyjeżdża do domu.

> Palnik wyczyscilem, wyciagnalem nawet ten iskrownik i przysunalem
> blisko grzybka palnika, ale iskra nie przeskakuje. Jakis
> prad tam plynie w przewodzie, ale moze cos sie skopalo
> i wczesniej byl wiekszy?

A spróbuj raz odpalić ten palnik inaczej, np. zapalniczką, i zostaw na
jakiś czas zapalony. Może wystarczy, że się iskrownik porządnie wysuszy.

Ewa

3. Data: 2010-09-20 17:37:36

Od: slaweks <s...@s...cz> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Wrz, 10:32, m <f...@f...pl> wrote:
> [...]
> pozniej znowu zaplacic gazownikowi za ponowny montaz?
> Wydaje sie to malo oplacalne. Do tego nie mialbym

Zaraz tam do gazownika. Do serwisu. Przyjadą. Wymienią kabel jeśli
brak jednej iskry.
Lub cały moduł jeśli brakuje ich na wszyskich.

4. Data: 2010-09-21 20:33:45

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A spróbuj raz odpalić ten palnik inaczej, np. zapalniczką, i zostaw na
> jakiś czas zapalony. Może wystarczy, że się iskrownik porządnie wysuszy.

Tak jak pisze Ewa.
Spróbuj też pizzoelektryczny zapalacz w plycie przemysz, przetrzec,
przeszorowac delikatnie - przypuszczam ze jest to Ciebie tak jak w
większości taki wystający w pionie drut obok każdego z palników.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

czy zmywarka Bosch SMV 50E30EU ma rackmatic?
cieknąca lodówka gorenje
Miedz Millbera - co to jest?
przedmiot w pralce
Pralka