płyta gazowa i piekarnik do zabudowy

1. Data: 2007-12-15 15:39:57

Temat: płyta gazowa i piekarnik do zabudowy
Od: szczupak <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Tajemniczy dla mnie jest fakt, że nie mogę znaleźć takiego sprzętu
o szerokości 50 cm. Gdy tymczasem kuchni wolnostojących o tym wymiarze
jest i było całkiem sporo. Jedyne co znalazłem to wyrób Mastercook-a
8702 i 8703. Czy to już wszystko czy jestem ślepy?

szczupak

2. Data: 2007-12-15 19:30:13

Temat: Re: płyta gazowa i piekarnik do zabudowy
Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo sobota, 15 grudnia 2007 16:39 gdy użytkownik
szczupak napisał:

> [...]
> jest i było całkiem sporo. Jedyne co znalazłem to wyrób Mastercook-a
> 8702 i 8703. Czy to już wszystko czy jestem ślepy?

tez szukałem i też nie widzę, chętnie poznam tajniki tego czemu nie ma.
IMO kuchnia do zabudowy jest dla ludzi posiadających większe przestrzenie i
oni nie oszczedzają miejsca.
Poza tym piekarnik do zabudowy od wolnostojącego chyba różni się izolacją,
jak oglądałem u znajomych to patrząc na zewnętrzne i wewnętrzne wymiary to
izloacji w ściankach jest sporo.
--
---------
Staszek.Nurek

3. Data: 2007-12-15 19:51:52

Od: szczupak <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Dec 2007 20:30:13 +0100, Staszek.Nurek napisał(a):

> [...]
> jak oglądałem u znajomych to patrząc na zewnętrzne i wewnętrzne wymiary to

Jakoś mnie ta izolacja nie bardzo przekonuje.
Tym bardziej, że widziałem wyrob Ardo chyba o szerokości 45 cm.
Już bardziej prawdopodobne wydaje mi się wytłumaczenie, że taki
sprzęt do zabudowy jest rzeczą stosunkowo nową więc był projektowany
pod zamożniejszego odbiorcę czyli w założeniu posiadacza większej
kuchni. Różnica w cenach między podobnym sprzętem wolnostojącym
a tym do zabudowy chyba też za tym świadczy. Jeśli ta spiskowa teoria
ma coś wspolnego z tym obrzydłym marketingiem to w ciągu najbliższych
paru lat będziemy świadkami pojawiania się większego wyboru wśród 50-tek:)
Na razie pozostaje Mastercook chyba :(

pozdrawiam
szczupak

4. Data: 2007-12-15 19:57:04

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

szczupak pisze:
> [...]
> jest i było całkiem sporo. Jedyne co znalazłem to wyrób Mastercook-a
> 8702 i 8703. Czy to już wszystko czy jestem ślepy?

bo to "niestandardowe"
ale mozesz cos takiego sobie walnac:
http://www.ceneo.pl/340739

ale piekarnik to juz trzeba dopasowac osobno

;)

5. Data: 2007-12-15 20:07:24

Od: szczupak <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Dec 2007 20:57:04 +0100, doslaw napisał(a):

> bo to "niestandardowe"
> ale mozesz cos takiego sobie walnac:
> http://www.ceneo.pl/340739
>
> ale piekarnik to juz trzeba dopasowac osobno
>

> ;)

Oko cieszy ale jeśli chodzi o wykorzystanie miejsca w minikuchni
to wydaje się dość rozrzutnym rozwiązaniem.
Słowem, raczej dla estetów niż praktyków.
Ale dzięki za ciekawą podpowiedź :)

pozdrawiam
szczupak

6. Data: 2007-12-15 22:11:57

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

szczupak pisze:

> Oko cieszy ale jeśli chodzi o wykorzystanie miejsca w minikuchni
> to wydaje się dość rozrzutnym rozwiązaniem.
> Słowem, raczej dla estetów niż praktyków.
> Ale dzięki za ciekawą podpowiedź :)

no masz jeszcze 45 cm ale to tez 3 palniki
ciezko postawic 4 garnki na pol metrze (no wiem, male sie zmieszcza.. )

pozdr
d.

Pralka Candy CY2 104
Filtry Brita - jeszcze, ale może jakiś negatyw?
Nawiewnik do okna? Coś innego?
Nawiewnik do okna? Coś innego?
Indukcja z Teki ale która? Piekarnik HA 850 - opinie??