płyta gazowa nad zmywarką

11. Data: 2006-03-28 10:19:48

Temat: Re: płyta gazowa nad zmywarką
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):
> podobne, ale tu nie ma zmywarki. Tam była taka mała zmywarka z jednym
> koszem.

Pewnie taka:
http://www.mediasklep.com.pl/index.php?CMD=SHOW_DET&
ID=1686&IDP=15
i z płytą elektryczną
http://www.mediasklep.com.pl/index.php?CMD=SHOW_DET&
ID=1687&IDP=15

pozdr. Jerzy

12. Data: 2006-03-28 20:31:48

Od: "M." <moofi(WYTNIJ_TO)@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> "Syla" <s...@x...pl> wrote in message

> Za wysoko, wszystkie maksymalne wysokości sprzętów muszą być na poziomie
> blatu szafek, a ten w robionych na zamówienie na wysokość dopasowaną do
> wzrostu pani domu, ale nie wyższe niz standart. Zasada najprostsza -
> przedramię pod kątem prostym do ramion, lub nieco niżej - podczas pracy
> (np. krojenie czegoś). Chyba, że jest to bardzo cienka płyta, a zmywarka
> do zabudowy i niższa niż szafki.

Szczerze mowiac nie wiem oc o chodzi innym bo takie rozwiazanie jest jak
najbardziej mozliwe, zmywarka do zabudowy, na niej plyta gazowa i juz

13. Data: 2006-03-29 07:16:48

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

M. wrote:

> Szczerze mowiac nie wiem oc o chodzi innym bo takie rozwiazanie jest jak
> najbardziej mozliwe, zmywarka do zabudowy, na niej plyta gazowa i juz

no to przeczytaj uważnie wątek: płyty gazowe są dość "grube". Ta, którą
miałem ma jakieś 15cm wysokości. Zmywarka do zabudowy też jakieś 70-75cm
ma, czyli płyty będą dość wysoko.

Waldek

14. Data: 2006-03-29 08:00:38

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok napisał(a):

> no to przeczytaj uważnie wątek: płyty gazowe są dość "grube". Ta, którą
> miałem ma jakieś 15cm wysokości. Zmywarka do zabudowy też jakieś 70-75cm
> ma, czyli płyty będą dość wysoko.

Ja mam taką, która poniżej blatu (3 cm) wystaje ,5 cm. Górna
powierzchnia blatu jest na wys. 90 cm, zmywarka ma 84 więc zostaje
jeszcze 2,5 cm na kurz.

A normy dobre są dla fantomasów ;-)

--
richo

15. Data: 2006-03-29 09:57:35

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca schrieb:

> Ja mam taką, która poniżej blatu (3 cm) wystaje ,5 cm. Górna
> powierzchnia blatu jest na wys. 90 cm, zmywarka ma 84 więc zostaje
> jeszcze 2,5 cm na kurz.
>
> A normy dobre są dla fantomasów ;-)

toż nie napisałem, że się nie da, tylko, że na to trzeba uważać jaką
płytę kupujesz. Oprócz tego niektórzy nie mają 180cm wzrostu, a klepanie
szczęką po blacie albo bieganie na szczudłach w kuchni nie należy do
najprzyjemniejszych ;-) Ja tam problemów nie mam z moimi 185cm, też mam
płytę trochę wyżej a kuchenka stoi na postumencie.

Waldek

16. Data: 2006-03-29 10:26:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <w...@c...de> wrote in message

> [...]
> najprzyjemniejszych ;-) Ja tam problemów nie mam z moimi 185cm, też mam
> płytę trochę wyżej a kuchenka stoi na postumencie.

I słusznie - ergonomia nie dla idiotów... ;-P))))))))))))

grzyby mun - co i jak?
Rybie wątróbki z puszki
ciastka owsiane
WSPANIAŁA JAJECZNICA POLECAM