sos do salatki

1. Data: 2006-01-20 19:30:41

Temat: sos do salatki
Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam sie jaki dobry niskokaloryczny sos mozna dodac do salatki z
kapusty pekinskiej kukurydzy i pomidora. Odchudzam mojego chlopaka a ze
paskudztwo jedno nie chce ze mna biegac ani chodzic na silownie to musze
mu zastapic czyms majonez w salatkach.

Pozdr
PasQdka

2. Data: 2006-01-20 20:05:05

Temat: Re: sos do salatki
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jan 2006 20:30:41 +0100, PasQdka napisał(a):

> [...]
> kapusty pekinskiej kukurydzy i pomidora. Odchudzam mojego chlopaka a ze
> paskudztwo jedno nie chce ze mna biegac ani chodzic na silownie to musze

Na pewno coś na bazie jogurtu (beztłuszczowego oczywiście). Może
jogurt z czosnkiem, odrobiną pieprzu i oregano?

--

Magdalena Fabrykowska Młotek

3. Data: 2006-01-20 20:23:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PasQdka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kapusty pekinskiej kukurydzy i pomidora. Odchudzam mojego chlopaka a ze
> paskudztwo jedno nie chce ze mna biegac ani chodzic na silownie to musze

Jogurt naturalny lub śmietana z chrzanem i jakimś miksem przypraw do sałatek

4. Data: 2006-01-20 20:32:31

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kapusty pekinskiej kukurydzy i pomidora. Odchudzam mojego chlopaka a ze
> paskudztwo jedno nie chce ze mna biegac ani chodzic na silownie to musze

Jogurt 0% + czosnek + przyprawy :-)

Akna

5. Data: 2006-01-21 08:25:10

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kapusty pekinskiej kukurydzy i pomidora. Odchudzam mojego chlopaka a ze
> paskudztwo jedno nie chce ze mna biegac ani chodzic na silownie to musze

oliwa z oliwek, miodu troche, soku z cytryny, czosnku zsiekanego, a dla
"innych" swieza mieta siekana.....

agataw

6. Data: 2006-01-22 15:40:31

Od: "gosiaczek" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kapusty pekinskiej kukurydzy i pomidora. Odchudzam mojego chlopaka a ze
> paskudztwo jedno nie chce ze mna biegac ani chodzic na silownie to musze

polecam sosy w torebkach knorra do salatek, miesza sie je z woda i oliwa
ile maja kalorii to nie wiem, ale sa pyszne, jak dla mnie ;-)

--
gosiaczek

zapraszam do mojego sklepu www.pphuadma.bazarek.pl

płyta gazowa nad zmywarką