płyta gazowa nad zmywarką

1. Data: 2006-01-20 14:09:52

Temat: płyta gazowa nad zmywarką
Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
w sumie decyzja już zapadła i zakup też w połowie zrobiony (zmywarka
kupiona), ale zastanawia mnie, czy ktoś z was ma w swojej kuchni takie
rozwiązanie, że na zmywarce jest zamontowana płyta gazowa. Ze względu na
małą ilośc miejsca jesteśmy zmuszeni do takiego rozwiązania. Mąz jest
przysłowiową złota rączką i wierzę, że zamontuje coś takiego, ale jeszcze
nie spotkałam się z czymś takim. Co o tym myślicie??
Jeśli macie jakieś doświadczenia z czymś podobnym to podzielcie się
informacjami.

pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2006-01-20 15:48:12

Temat: Re: płyta gazowa nad zmywarką
Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Syla <s...@x...pl> napisał(a):

> [...]
> kupiona), ale zastanawia mnie, czy ktoś z was ma w swojej kuchni takie
> rozwiązanie, że na zmywarce jest zamontowana płyta gazowa.

Nie ma żadnych przeszkód, ale dobra rada - podłączać do gazu wężem
elastycznym

3. Data: 2006-01-20 16:17:58

Od: "Syla" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma żadnych przeszkód, ale dobra rada - podłączać do gazu wężem
> elastycznym

dzięki za radę, gaz jest butlowy, więc tak czy tak wąż jest elastyczny

4. Data: 2006-01-20 18:23:26

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Syla napisał(a):
> [...]
> nie spotkałam się z czymś takim. Co o tym myślicie??
> Jeśli macie jakieś doświadczenia z czymś podobnym to podzielcie się
Widzialem takie rozwiazania. Fajnie, wygodnie, sam tak chcialem u siebie
zrobic (piekarnik gdzie indziej, na wysokosci "oczu" a nie na ziemi,
jesli wogole bym go robil). Ale juz mam kupiona zmywarke, ktora jest na
tyle wysoka, ze nie wcisne plyty gazowej czy elektrycznej - bym musial
blat podniesc o jakies 5-8cm, niewiem cyz byloby to wygodne i szkoda mi
reszty szafek przerabiac z tej okazji...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

5. Data: 2006-01-21 09:40:29

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BartekK" <s...@d...org> wrote in message
> [...]
> wysoka, ze nie wcisne plyty gazowej czy elektrycznej - bym musial blat
> podniesc o jakies 5-8cm, niewiem cyz byloby to wygodne i szkoda mi reszty

Trzeba by bylo od razu przewidziec taka zabudowe, bo zmywarka normalnie
dochodzi do sciany, a w plycie jest wystajace kolanko do przylacza. Jak to
sie zgra ze soba to powinno byc ok. Nie wiem tylko jak sprawy nagrzewania
sie plyty gazowej, bo nie sprawdzalem.

Sam mam plyte gazowa oddzielnie, a piekarnik w slupku na wysokosci oczu. Pod
plyta gazowa mam szyflade ze sztuccami i sie nie nagrzewaja. Tyle ze tam
jest "duza" przestrzen :)

Qwinto

6. Data: 2006-01-21 12:30:48

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwinto" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> Sam mam plyte gazowa oddzielnie, a piekarnik w slupku na wysokosci oczu.
Pod
> plyta gazowa mam szyflade ze sztuccami i sie nie nagrzewaja. Tyle ze tam
> jest "duza" przestrzen :)

to przy uzywaniu wysun kiedys szuflade i dotnik plyty gazowej od dolu,
wydaje im sie, ze sie nie nagrzewa..

Sierp

7. Data: 2006-01-21 14:54:13

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
> to przy uzywaniu wysun kiedys szuflade i dotnik plyty gazowej od dolu,
> wydaje im sie, ze sie nie nagrzewa..

ok, sprawdzilem - nagrzewa sie ;-)

Sierp

8. Data: 2006-01-21 15:04:57

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):
> ok, sprawdzilem - nagrzewa sie ;-)
a zobacz zmywarke podczas pracy - nagrzewa sie jeszcze bardziej ;)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173