plyta halogenowa w kuchenkach

1. Data: 2002-10-20 12:25:42

Temat: plyta halogenowa w kuchenkach
Od: "bolo" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
czy moze ktos ma i uzywa plyta ceramicznej z palnikami halogenowymi?
Czy moglby mi ktos przyblizyc to zagadnienie?, czy lepiej to dziala od
zwyklych pol szybkogrzejnych, czy warto jest kupic plyte z takim polem?
i no wlasnie na jakiej zasadzie to dziala..?czy po jakis czasie nie trzeba
tam czegos wymieniac itd
Pozdrawiam
Rafal
p.s.mam nadzieje ze pomozecie gdyz nigdzie na ten temat nie moge znalezc
informacji

1. Data: 2002-10-20 12:32:03

Temat: Re: plyta halogenowa w kuchenkach
Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bolo" <b...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam
> Rafal
> p.s.mam nadzieje ze pomozecie gdyz nigdzie na ten temat nie moge znalezc

http://www.platform.com.pl/AGD_3_2000/artykul-2.htm

Karol

1. Data: 2002-10-20 12:40:47

Od: "bolo" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol <a...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aou7q1$2jn$...@f...acn.pl...
> http://www.platform.com.pl/AGD_3_2000/artykul-2.htm
>
> Karol
Dzieki wielkie ale szczerze mowiac na temat halogenow sa tam chyba trzy
zdania..ale i tak dziekuje:)
Rafal
p.s.
moze ktos ma i uzywa i moze sie podzielic wrazeniami?

1. Data: 2002-10-20 13:07:37

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rafal
> p.s.
> moze ktos ma i uzywa i moze sie podzielic wrazeniami?

Mam dwie płyty Amica, obie z polami HighLight. Ale czy one sa halogenowe to
nie wiem.
Fakt, ze nagrzewaja sie blyskawicznie.
Moze dowiesz sie szczegolow na infolinii Amici.

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2002-10-21 07:22:42

Od: "Rudy" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
| Mam dwie płyty Amica, obie z polami HighLight. Ale czy one sa halogenowe to
| nie wiem.
| Fakt, ze nagrzewaja sie blyskawicznie.
| Moze dowiesz sie szczegolow na infolinii Amici.
Płyty z polami High Light to co innego niż halogenowe. Zagrzewają się w ok. 8s,
a halogenowe w ok. 3s. Przeczytałem w książce o urządzaniu mieszkania.
R.
--
Karkulowsiał zwartusiał. Ratuwsianku Bożywsio.

Jak odświeżyć fugi?pomocy
o nawilżaniu ręcznikiem...
panele + ?
Wysokosc zmywarek do zabudowy?