płyta i piekarnik - max 2tys zł

1. Data: 2008-09-19 19:00:45

Temat: płyta i piekarnik - max 2tys zł
Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com> szukaj wiadomości tego autora

Płyta gazowa - tu raczej nie ma jakis wielkich mecyi
z wyborem, no chyba ze cos sie wam nasuwa:)

Piekarnik RACZEJ elektryczny...?
BTW piekarniki chyba nie wymagaja 380V tylko płyty grzejne?

I teraz ktos cos moze polecic, kupowal w ostatnim czasie?

Jedynie czego jestem pewien to, ze płyta gazowa
i max sumarycznego kosztu(2000zł), a jakby sie tak
w tym jeszcze mikrofala zmiescila(albo nie wiele przekroczyla)
to wogole super :P

Jesli nawet nie konkretne modele to moze chociaz
na jakich firmach sie skupic - np. amica moze byc?

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

2. Data: 2008-09-19 20:43:15

Temat: Re: płyta i piekarnik - max 2tys zł
Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tHe mRuWa pisze:
> Płyta gazowa - tu raczej nie ma jakis wielkich mecyi
> z wyborem, no chyba ze cos sie wam nasuwa:)

Na szkle,emaliowany,zeliwny,

> Piekarnik RACZEJ elektryczny...?
> BTW piekarniki chyba nie wymagaja 380V tylko płyty grzejne?

Gazowych do zabudowy raczej sie nie znajdzie.

> [...]
> i max sumarycznego kosztu(2000zł), a jakby sie tak
> w tym jeszcze mikrofala zmiescila(albo nie wiele przekroczyla)

Ba,bez mikrofali to i w 700 zl mozna sie zmiescic :)

> Jesli nawet nie konkretne modele to moze chociaz
> na jakich firmach sie skupic - np. amica moze byc?

Co kto lubi do wyboru do koloru na skapcu,ceneo itp.

Ja jestem sfiksowany na boscha,pralka zmywarka,wlasnie przyszla plyta
czekam na piekarnik.
plyta http://www.skapiec.pl/site/cat/328/comp/98577 zona sie uparla na
szklo ja bylem przeciw.

piekarnik http://www.skapiec.pl/site/cat/332/comp/100471 najtanszy z
wozkiem,lubie pomieszac w pieczonym miesku i cos skubnac.
Zawsze denerwowalo mnie to wysowanie rusztu.

A i tak kazdy bedzie chwalil swoje.Musisz sie zdecydowac na czym Ci zalezy.

3. Data: 2008-09-20 14:15:47

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tHe mRuWa" <g...@D...com> napisał w wiadomości
> Płyta gazowa - tu raczej nie ma jakis wielkich mecyi
> z wyborem, no chyba ze cos sie wam nasuwa:)

Mastercook - jakieś dziwny ma osprzet gazowym. Miałem do czynienia z 3-ma
różnymi modelami ale wolnostojących, gdzie aby odpalić gaz oprócz
przytrzymania guzika trzeba było go konkretnie docisnąć. Serwisant
przychodził jakieś podkładki wsadzał ale to niewiele dawało.
Druga bolączka to płomień minimalny - no był problem z uzyskaniem małego
płomyka.

Teraz mam płytę Whirlpool AKM 520 IX

> Piekarnik RACZEJ elektryczny...?

raczej tak

> BTW piekarniki chyba nie wymagaja 380V tylko płyty grzejne?

nie

> I teraz ktos cos moze polecic, kupowal w ostatnim czasie?

Mastercook MF-800 X

Ta książka kucharska to bajer, którego i tak nie używam. Chodziło tutaj
właściwie o pomiar temperatury elektroniczny czyli mam ile ustawię a nie jak
tam mniej/więcej termostat złapie i pokrętło lewo/prawo zakręcę. Poza tym
podgląd aktualny temperatury, sygnalizacja jej osiągnięcia. Po wyłączeniu
ostrzeżenie o tym że jest w środku gorąco. Wyświetlacz kolorowy to tylko
fajny bajer, podpowiada nawet sugerowane umieszczenie rusztu na którym
stopniu wysokości w zależności od wybranej funkcji. Płyta DVD w komplecie z
przepisami taka sobie, pare pozycji jak na DVD to mało.
Reszta funkcji to raczej większość innych ma podobnie.
Jest głośniejsza od wolnostojącej o dodatkowy wentylator chłodzący obudowę
(ale chyba to wszystkie tak mają), szkoda też że ta szczelina między
drzwiami a panelem taka stosunkowo duża (wylot powietrza). Dodatkowy plus u
mnie dla tego modelu był z powodu idących z tyłu za zabudową rur wodnych i
ściekowej, a ten model jest płytszy od np Amiki więc nie musiałem kombinować
z szerszym blatem.
Jak nie potrzebujesz dokładności temperatury do dużej ilości wypieków to
bierz coś tańszego.

Pozdrawiam.

--
Irokez

4. Data: 2008-09-21 19:27:22

Od: SVK <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ponoć dobre marki Amica,Mastercook. Odradzano Whirpoola i electroluxa.

Pozdrawiam

Sławek

5. Data: 2008-09-21 20:32:58

Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:gb676o$ics$1@news.onet.pl,
niejaki(a): SVK z adresu <s...@w...pl> napisał(a):

> ponoć dobre marki Amica,Mastercook. Odradzano Whirpoola i electroluxa.

i wybralem(wstepnie):
- plyta
http://www.portone.pl/produkt-a-62700,98.html
albo http://www.megadeal.pl/product_info.php?info=p6570
w sumie chyba nie warto doplacac ze te 3korone
- piekarnik
http://www.marketmedia.pl/?lang=pl&action=sklep&idm=
1&ids=3&idsa=1631
ewentualnie cos troche tanszego ale z amiki, bo widze
ze maja dobry stosunek ceny/mozliwosci

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa