płyta indukcyjna

31. Data: 2009-01-19 17:41:38

Temat: Re: płyta indukcyjna
Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michalek pisze:

> A widziałeś gdzieś taki garnek w sklepie,

IKEA seria 365+ różne rozmiary

--
Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

Roman Rumpel skype: rumpel.roman
www.rumpel.pl

32. Data: 2009-01-19 18:10:39

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

greg_sun pisze:

> problem polega na tym że taka podkładka się nagrzewa i oddaje ciepło jak
> w zwykłej płycie elektrycznej, a przecież po to kupuje się indukcję żeby
> uniknąć strat ciepła przez promieniowanie. Podsumowując taka podkładka
> jest psu na budę jeśli chodzi o oszczędność, lepiej kupić nowe garnki.

Nie doczytałeś: chodzi o SPORADYCZNE używanie tamtych garnków. Na tyle
strat energii można sobie chyba pozwolić.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

33. Data: 2009-01-19 18:42:50

Temat: Re: p?yta indukcyjna
Od: "news.icp.pl" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-01-2009 o 04:31:38 Jan Werbiński
<j...@j...com> napisał(a):

> a ta podkładka to sie nie grzeje?
> Sam pomyśl jak ona może działać?

pytam z uwagi na fakt, że rączka też metalowa, zatem musi byc ona
izolowana od podkładki (chyba?)

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

34. Data: 2009-01-19 22:37:27

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> IKEA seria 365+ różne rozmiary

Wady: za wysokie na mój gust, brzydkie i nie mają szklanych pokrywek.
Używam Steinbach z Makro. Cena podobna jak w Ikei, ale szklane pokrywki i
dużo lepszy oraz solidniejszy wygląd.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

35. Data: 2009-01-20 18:49:10

Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:gl2e0l$2it$1@news.onet.pl...

> Wady: za wysokie na mój gust,

A to już zależy od zapotrzebowania na rozmiar obiadu.

brzydkie

kwestia gustu, a i w ogóle patrzenia na urodę garnków do makaronu.
i nie mają szklanych pokrywek.
a to akurat dla mnie żaden problem. Makaron gotuję na czas i twardość,
nie na wyglad.

--
Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

Roman Rumpel skype: rumpel.roman
www.rumpel.pl

Gdzie we Wrocławiu...
WEDZENIE
comiesięczne sprawdzanie grupy
Sposoby na podanie sałatki
Restaruracja Indyjska w Gliwicach??? Ew. inna dobra :)