płyta indukcyjna a ceramiczna - zdurniałem

21. Data: 2006-02-17 20:06:18

Temat: Re: płyta indukcyjna a ceramiczna - zdurniałem
Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Bardzo odważna teza. No, chyba, że myślisz o wysoce cywilizowanych
> krajach...
> I.

http://allegro.pl/item87200093_super_nowa_indukcyjna
_kuchenka_elektryczna_.html
Adam

22. Data: 2006-02-17 21:51:54

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mat S" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a gdzyby na dno takiego naczynia wrzucic krazek ze stali kwasoodpornej? ;)
> tak z 5mm grubosci?

Spróbuj.
I.

23. Data: 2006-02-17 21:53:18

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> http://allegro.pl/item87200093_super_nowa_indukcyjna
_kuchenka_elektryczna_.html

Sądziłam, że gadamy o normalnej (pełnowymiarowej - 4 palniki) płycie, a nie
jakimś gówienku, które ugina półki w Makro.
I.

24. Data: 2006-02-17 22:11:35

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

_kuchenka_elektryczna_.html

> Sądziłam, że gadamy o normalnej (pełnowymiarowej - 4 palniki) płycie, a
> nie jakimś gówienku, które ugina półki w Makro.

A jak się Twoje sądy mają do topicu ?
Adam

25. Data: 2006-02-17 22:34:48

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak się Twoje sądy mają do topicu ?

A muszą się jakoś mieć?
I.

26. Data: 2006-02-18 06:51:22

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzyby na dno takiego naczynia wrzucic krazek ze stali kwasoodpornej? ;)
> tak z 5mm grubosci?

To krążek się nagrzeje, jeśli w garnku będzie zupa to się podgrzeje, jeśli w
garnku będzie kotlet to się przypali do tej płyty. Już lepiej jest położyć
garnek na tym krążku, ale wtedy tracisz wszystkie zalety kuchni indukcyjnej
i zamiast super nowoczesnej dostaniesz zwykła kuchnie elektryczna oporową.

27. Data: 2006-02-20 11:02:43

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj.

Ja mam płytę gazową :P

MS

28. Data: 2006-02-21 15:50:32

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam płytę gazową :P

Ja natomiast nie mam duszy eksperymentatorki. ;-P
I.

klatka schodowa - prad i sprzatanie / podzial wspolnoty
problem z rachunkiem za prad
Prasowanie :D
pościel wełniana- do uzytkowników
Kotecek...