płyta pilśniowa pod panele

1. Data: 2001-10-11 06:05:27

Temat: płyta pilśniowa pod panele
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

taki mam pomysł, żeby położyć płytę pilśniową pod panele podłogowe (wiem, że
nie wszyscy tutaj polecają panele)
chcę w ten sposób wyrównać podłoże. pod spodem - lekko wypaczone deski
starej podłogi
1) czy ktoś to robił?
2) czy płyty jakoś montować do podłogi, może do siebie (na styku
płyt)?(wiadomo płyty nie leżą idealnie na podłożu)
3) NAJWAŻNIEJSZE DLA MNIE: czy na miejscach styku płyt nie powstaną
nierówności? (... nie leżą idealnie...)
4) czy zalecacie położyć na płyty folię i piankę? (jako że pod deskami
starej podłogi jest ok30cm przestrzeni i ziemia/podłoże -stary dom- nie
planowałem folii)
z góry dzięki za odpowiedzi...
--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-10-11 06:42:16

Temat: Re: płyta pilśniowa pod panele
Od: "PDCh" <f...@h...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy domyslasz sie co bedzie gdy do pilsni dostanie sie wilgoc?
Ryszard Filipowski

1. Data: 2001-10-11 07:31:33

Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PDCh <f...@h...umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9q3f0c$v7v$...@n...lublin.pl...
> Czy domyslasz sie co bedzie gdy do pilsni dostanie sie wilgoc?
spuchnie?
a czy te zielone płyty odpadowe, które można kupić np w Castoramie
specjalnie pod panele to nie spuchną? (wyglądają jak jakaś płyta wiórowa...)

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-10-13 06:32:48

Od: "Dariusz Żwan" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KSX" <k...@k...prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 4) czy zalecacie położyć na płyty folię i piankę? (jako że pod deskami
> starej podłogi jest ok30cm przestrzeni i ziemia/podłoże -stary dom- nie

a moze plyta OSB ?
--
Dariusz Żwan

http://www.zwan.com.pl
Kosztorysowanie Robót Budowlanych
Wizualizacja Projektów Architektonicznych
System Fakturowania SKNERUS Pro

1. Data: 2001-10-19 18:32:39

Od: "Michal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

A może by tak wywalić te deski? W końcu wszystko zacznie "pływać"...

1. Data: 2001-10-21 21:49:08

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 11 Oct 2001 08:05:27 +0200 "KSX" <k...@k...prv.pl> napisal(a):

>taki mam pomysł, żeby położyć płytę pilśniową pod panele podłogowe (wiem, że

Zastanawia mnie, co bedzie sie dzialo np. pod noga od szafy. Pilsnia
sie ugnie, deski tez. Co bedzie z panelem?
IMHO pod panele nalezaloby usztywnic podloze.

gr

OPEC
Elektryka - szybko
kto zna spółkę Aardom?