plyta wiorowa

11. Data: 2006-10-17 11:42:11

Temat: Re: plyta wiorowa
Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> Użytkownik "jacky" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Poszukaj w jakimś dużym sklepie z farbami, po hipermarketach widuję
> kątem oka cudeńka czasem - np. lakier, któr nałożony na podłoże w innym
> kolorze w trakcie zasychania kurczy się i fantazyjnie pęka, lakiery
> "młotkowe" itp. - takich dających o malowaniu jakąśtam fakturę jest trochę.
>
> J.
A wie Pan, gdzie taki duzy sklep znajduje sie w Warszawie?

12. Data: 2006-10-17 16:13:14

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacky <j...@p...onet.pl> wrote:

> A wie Pan, gdzie taki duzy sklep znajduje sie w Warszawie?

Pan nie wie, Panów na grupach dyskusyjnych nie ma, Jarek wie ;-)
Dowolny w zasadzie hipermarket techniczny, ale najlepszy chyba
wybór farb/lakierów jest w Leroy Merlin, jednego masz przy
Jerozolimskich na wysokości Ursusa, drugi jest na pradze przy
Modlińskiej.

J.

Piecyk gazowy - ostatnie starcie
Tabletki do zmywarki