płytki Tubądzin

1. Data: 2001-11-11 23:10:34

Temat: płytki Tubądzin
Od: Bart <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam pytanie odnośnie ceramiki Tubądzin.
Muszę zrobić łazienkę i wpadł mi w oko pewien wzór płytek tej firmy.
Czy ktoś ma doświadczenia praktyczne z produktami tej firmy? Co o nich
sądzicie, szczególnie chodzi mi o jakość.
Za wszelkie uwagi będę wdzięczny.

Z pozrowieniami
Bartek

1. Data: 2001-11-12 12:47:31

Temat: Re: płytki Tubądzin
Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadając to samo pytanie, które ktoś zadał kilka dni temu (i
dostał odpowiedź), zniechęcasz chętnych do odpowiedzi.

Darek

1. Data: 2001-11-13 06:39:46

Od: "FROST" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bart" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktoś ma doświadczenia praktyczne z produktami tej firmy? Co o nich
> sądzicie, szczególnie chodzi mi o jakość.

Gorąco polecam są dpbrej jakości i mają dobrą cenę jak pojedziesz do
Ozorkowa do sklep[u firmowego to kupisz jescze taniej jakieś 20%

ADAM

Zmywarki - kryteria wyboru
Rozliczenie
Candy (pralka)