po co E476 w czekoladzie ?

31. Data: 2006-02-18 09:01:18

Temat: Re: Typujmy najlepsze :-) CZY KTOŚ WIE?
Od: "Atunia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka <s...@g...pl> napisał(a):

> Nie jest zła twoja czekolada, ale przesłodzona i sztuczna w smaku właśnie
> cappucino. Niestety, to "coś" ma się nijak do mojej czekolady...:( chlip.

W serii Napolitenek śp. Hanki była m.in. czekolada kawowa, papierek miała
złoty matowy, ziarnko (chyba jedno) kawy narysowane i była kawowa!. Tak jak
pomarańczowa była pomarańczowa, a nie z jakimiś skórkami (jak obecny Lindt).
Nie wiem, czy robili takie same w wersji dużej, może ktoś pamięta?

Atunia

32. Data: 2006-02-18 14:30:54

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Feb 2006 10:01:18 +0100, Atunia <a...@N...gazeta.pl>
napisał:

> [...]
> Lindt).
> Nie wiem, czy robili takie same w wersji dużej, może ktoś pamięta?

Pewnie malo kto pamięta. Jak szukasz starych smaków, zwróc uwagę na
wyroby Hildebrandta, ta firma też kiedys miała świetne wyroby. A że
jest to mala firma to może sie nie popsuli.A jak skórka pomarańczowa
w czekoladzie to tylko Rollux.

33. Data: 2006-02-18 20:50:03

Temat: Re: po co E476 w czekoladzie ?
Od: "mistarzy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@c...com> napisał w wiadomości
> po co E476 w czekoladzie/wyroboach czekoladowych ?
> skoro mozna i bez tego..

Trochę "off topic" ale Exxx to znomralizowane nazwy składników produktów
spożyczych nawet zwyjkły cukier ma oznaczenie E.
To że coś jest tak opisane nei znaczy że jest sztucznego pochodzenia.

Pozdrawiam,
Mistarzy

34. Data: 2006-02-19 09:35:08

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mistarzy napisal(a):

> Trochę "off topic" ale Exxx to znomralizowane nazwy składników produktów
> spożyczych nawet zwyjkły cukier ma oznaczenie E.
> To że coś jest tak opisane nei znaczy że jest sztucznego pochodzenia.

Nieznaszsię... to sama chemia jest i już!!!
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

35. Data: 2006-02-19 10:04:47

Od: "Kasia M." <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):

> Czy w ogóle ktoś wie, czy jest w sprzedaży takowa czekolada, a więc kawowa?
> I nie chodzi mi o jakieś cappucino - bo ten smak nijak ma się ze smakiem
> tamtej;(((

Była też kiedyś kawowa Milka. Podobno w Niemczech dalej można ją kupić.
Kasia

36. Data: 2006-02-19 19:39:40

Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mistarzy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Trochę "off topic" ale Exxx to znomralizowane nazwy składników produktów
> spożyczych nawet zwyjkły cukier ma oznaczenie E.
> To że coś jest tak opisane nei znaczy że jest sztucznego pochodzenia.

off topic to ty sam jestes. Mowa jest o konkretnej substancji - E476.

-

37. Data: 2006-02-20 06:36:57

Od: Kyllyan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodaje się raczej do nadzienia. To jest coś w rodzaju żelatyny.
Produkt jak najbardziej naturalny

--

Sławomir J Marusiński
Gdańsk

38. Data: 2006-02-20 17:07:13

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia M." <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Była też kiedyś kawowa Milka. Podobno w Niemczech dalej można ją kupić.

W Niemczech? Trochę nie po drodze...:P, zwłaszcza, ze ja bliżej
przeciwległej granicy.

Pozdrawiam,
Akulka

39. Data: 2006-02-20 17:09:27

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wyroby Hildebrandta, ta firma też kiedys miała świetne wyroby. A że
> jest to mala firma to może sie nie popsuli.A jak skórka pomarańczowa

Dzięki wam, poszukam, ale pewnie będę miała problem, bo niestety, nazwy tych
firm nic mi nie mówią...:( Czy to nie są jakieś tylko regionalne zakłady?

Pozdrawiam,
Akulka

[gdzie] Forma pojedyncza do lasagne we Wro?
szukam przepisu
chiński magiczny makaron
ciasto Netusi
Clare Ferguson ,Kuchnia XXI wieku ,tytuł oryginału: Food for cooks