po co płacimy składki zdrowotne???

21. Data: 2003-10-27 13:11:13

Temat: Re: po co płacimy składki zdrowotne???
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:

> W jakim miescie mieszkacie?

Lublin.

> jak cos jest

> A byliscie na kontoli.Gdy ja bylam na wizycie u panstwowego lekarza mamuski
> zapisywaly dzieci roczne na kontole i czasami bardzo byly zdziwione ze taki
> maluch ma dziury,pomimo ze cukierkow jeszcze nie jada :-)

chcac nie chcac bylismy :) po prostu nie mielismy z kim dzieciaka
zostawic, to pojechalismy razem. kontrola dzieciaka gratisowo :))
a zeby dopiero wylaza, szkliwo dobre wiec nie ma co badac.
jesli chodzi o nasze zeby, to jakies 9mc temu mielismy
nakaz "przyjsc za pol roku". przeciagnelismy jeszcze 3mies.
ja mam juz zalatany planowy jeden ubytek, i jeszcze jeden
sie przyplatal. ale nie ma dziwne bo jestem nalogowym
cukromanem.

> Denta-Lux chyba sie nazywa.
> Raclawicka 131 Denta Lux.

pewnie w warszawie?

znik.

22. Data: 2003-10-27 13:20:45

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@w...lublin.pl> napisal w wiadomosci >

> W jakim miescie mieszkacie?
>
> Lublin.

No tak,slyszalam ze tam uslugi dentystyczna sa tansze niz w stolicy.

> pewnie w warszawie?

Oczywiscie :-)

Pozdrawiam.Magda

23. Data: 2003-10-27 13:22:37

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...

> z zebami to jest tak, ze mozna bez nich zyc (he, he)

Dlatego zamiast leczyc wyrywam :-)

w zwiazku
> z czym nie da sie zmusic lekarzy dentystow do pracy za poldarmo
> stad slusznie - cala stomatologia prywatyzuje sie sama. Przy
> smiesznie niskich kontraktach jakie proponuje chory fundusz dla
> dentystow niedlugo nie bedzie juz mozliwosci leczenia sie za darmo -
> tak sadze.

A co z ludzmi ktorych nie bedzie stac na zaplacenie za wizyte u stomatologa?

Mysle, ze cena 50zl nie jest wygorowana w porownaniu
> do innych uslug za jakie ja place. (np. prowizje bankowe - he, he)

Zalezy za co.....

Pozdrawiam.Magda

24. Data: 2003-10-27 13:24:12

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Oct 2003, Mrowka wrote:

> To bylo w przychodni stomatologicznej ,jedynej czynnej po 21.Dziecko nagle
> zaczal bolec zabek i musielismy koniecznie cos zaradzic.Pan doktor zalozyl
> opatrunek(20-30zl-nie pamietam doklasnie) ktory po dwoch dniach
> wypadl.Poszlismy z reklamacja ktora nie zostala uwzgledniona.Zab zostal
> zatruty(50zl),po tygodniu ponownie cos wyladowalo w zabku za 50zl,po
> nastepnym tygodniu zostala zalozona plomba za 120zl.

z zebami to jest tak, ze mozna bez nich zyc (he, he) w zwiazku
[...]
tak sadze. Mysle, ze cena 50zl nie jest wygorowana w porownaniu
do innych uslug za jakie ja place. (np. prowizje bankowe - he, he)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

25. Data: 2003-10-27 13:25:02

Temat: [OT] Re: po co płacimy składki zdrowotne???
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@d...am.t
orun.pl,
Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>:

> Mysle, ze cena 50zl nie jest wygorowana w porownaniu
> do innych uslug za jakie ja place. (np. prowizje bankowe - he, he)

Poradz sie na pl.biznes.banki jak ograniczyc te wydatki do minimum. Istnieje
wiele ciekawych ofert bankowych. Ja mam 4 konta i prawie wszystkie potrzebne
uslugi bankowe za darmo.Tylko pytajac opisz dokladnie, z jakich dokladnie
uslug korzystasz.

W Toruniu w centrum widzialem ostatnio mnostwo placowek bankowych, wiec jest
z czego wybierac :)

--
Robert

26. Data: 2003-10-27 13:40:05

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Oct 2003, Grzegorz Szyszlo wrote:

> do niemieckiego dentysty to ja bym nie poszedl. oni wrecz
> kochaja amalgamaty, bo ...... takie trwale i solidne. ech .....

w Polsce jak chcesz to tez moga Ci zalozyc. Zakladanie amalgamatow
jest zdaje sie sposrod wszystkich wypelnien najprostsze

P.

27. Data: 2003-10-27 15:04:49

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo wrote:

>do niemieckiego dentysty to ja bym nie poszedl. oni wrecz
>kochaja amalgamaty, bo ...... takie trwale i solidne. ech .....

Ciekawa jestem, skad takie rewelacje. Ja i moj maz od dwoch lat mieszkamy w
Niemczech i tutaj chodzimy do dentysty. Wyleczyl mi juz kilka zebow i do
zadnego nie mialam wlozonego amalgamatu. Moj maz mial kilka amalgamatow
zalozonych kilka - kilkanascie lat temu (w Austrii) i nasz dentysta przekonal
go, aby wymienil je wszystkie na inne plomby (ze wzgledow wszystkim wiadomych).

Nie ma to jak fajne uogolnienia, zeby tylko udowodnic, ze w Polsce wcale nie
jest az tak zle.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

28. Data: 2003-10-27 17:50:56

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> w Polsce jak chcesz to tez moga Ci zalozyc. Zakladanie amalgamatow
> jest zdaje sie sposrod wszystkich wypelnien najprostsze

no nie bardzo najprostsze. poza tym przedpiszca ma racje - sa trwale i
solidne. jedyna ich wada to wyglad, chociaz widywalem pacjentow z
amalgamatem zlota w kle, pieknie zalozonym - cos jak male dzielo sztuki.
zamiast doklejanej bizuterii

--
milego dnia
adam, gg# 402495

29. Data: 2003-10-27 18:13:21

Od: "Imoe" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjecia

> niezgodnego
> powszechna).
>
> Jasne - tylko sie pytam, dlaczego kazdy pacjent bedzie dawal upust
> wscieklosci na lekarzy, ktorzy odmowia przyjecia, zamiast skierowac swoje
> zale do zrodla?
> A po drugie: jak my, lekarze zaczniemy walczyc z NFZ i
> strajkowac, to bedziecie na nas psioczyc. A nasza walka bedzie o Was,
> pacjentow. Wiec moze Wy tez moglibyscie cos zrobic zamiast psioczyc na nas i
> przygladac sie?
> Wiem, ze to pytanie hipotetyczne...ale....?

Chyba sie nie zrozumieliśmy. Nie napisalam, że to jest wyłącznie problem
lekarzy. Każdy zarówno źle traktowany lekarz (np. zmuszany do darmowej pracy)
jak i skazany na półroczne czekanie pacjent, może zastosować oba wymienione
środki, (lekarze moga dodatkowo cos zdziałać przy pomocy swojego samorządu).
Wydaje mi sie poprostu, że akurat to pisanie skarg do NFZ przyniesie
najmniejszy skutek.
Za bardzo uogólniasz, nie każdy pacjent psioczy na lekarzy i czeka aż cos się
zmieni.
Zastanawia mnie jeszcze fakt jakie ta sprawa ma odniesienie w związku z naszymi
staraniami o przyjęcie do unii.

Imoe

30. Data: 2003-10-27 18:42:32

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> zmieni.
> Zastanawia mnie jeszcze fakt jakie ta sprawa ma odniesienie w związku z

hmmm...ja Cie zapraszam do mnie do przychodni. Jak zobaczysz i uslyszysz co
ludzie mowi i jak sie kloca z lekarzami i innym personelem moze zmienisz
zdanie. Ja w kazdym razie mam juz serdecznie dosc stawiania mnie pod
pregierzem przez kazdego, kto tylko nie ma zapalenia strun glosowych, za cos
czego nie zrobilem.
A przypominam Ci strajki sluzby zdrowia przed paru laty, kiedys tu byla
dyskusja, mozesz ja znalezc w archiwum. Dostalo sie sluzbie zdrowia za to,
ze nie chca leczyc. Nie byl wazny cel strajku.
Teraz pacjenci powinni zawalczyc o swoje prawa a nie czekac, az zrobi to za
nich sluzba zdrowia.
casus

Antybiotyki - generacje
Slicznie prosze o pomoc (laserowe operacje kregoslupa).
pionizacja
[OT] Kupie czaszkę człowieka!!!
Bol (chyba watroba)